رضایت نامه شرکت فن گستر تاوریژ
رضایت نامه ها
آگوست 18, 2017
ساندویچ پانل
ساندویچ پانل چیست؟
ژانویه 13, 2018
تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل

تجهیز کارگاه

تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل در شهر لامرد

شرکت فن گستر تاوریژ امروزه به عنوان یکی از شرکت های موفق در زمینه تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل به شمار می آید که می تواند با اتکا به نیروی کار ماهر و تربیت یافته انواع کارگاهای عمرانی راهسازی و … را با نظر فنی کار فرما در مدت زمان معیین شده از طرف کار فرما و مشخصات فنی ارایه شده ناظر کار فرما بدون تاخیر به انجام رساند.

پروژه تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل در شهر لامرد یکی از پروژه های موفق و مثال زدنی شرکت فن گستر تاوریژ می باشد که با مشخصات فنی دقیق ناظر و در مدت زمان کاری بسیار کم و تقریبا
در کمتر از ۲۸ روز تقویمی به انجام رسیده و رضایت کار فرما و همچنین ناظر سرپرست کارگاه محترم را به همراه داشته است.

شایان ذکر است اجرای این پروژه در مرداد ماه و در منطقه ای بسیار گرم و خشک به انجام رسیده به طوری که اکیپ کاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر و همچنین از ۴ بعد از ظهر تا ۸ شب مشغول به کار بوده و در مدت اجرای پروژه هیچ روز تعطیلی را تجربه نکرده است.

مشخصات فنی پروژه تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل در شهر لامرد :

  • سازه طبق نقشه های ارایه شده توسط کارفرما
  • نوع ساندویچ پانل :پلی استایرن با ضخامت ۵ سانتی متر و با ورق ۴% گالوانیزه و دانسیته ۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب
  • درب و پنجره های دو جداره upvc

پی ریزی و کف سازی و تاسیسات الکتریکال و مکانیسکال پروژه بنابه خواست کارفرما به عهده ی عوامل کارفرما بوده که با هماهنگی های لازم ، پروژه به بهترین نحو ممکن اجرا و به اتمام رسید.

با توجه به شرایط سخت کاری و محیطی، همکاری های مثبت و سازنده عوامل کارفرما از جمله جناب آقای مهندس سلیمی و جناب آقای مهندس جاودانی به عنوان مدیران ارشد و سرپرستان پروژه کمک شایانی به اجرای دقیق و سریع کار نمود لذا از این عزیزان و همچنین تمام عوامل اجرایی صمیمانه کمال تشکر را داریم.

از ویژگی های فنی و بارز این پروژه می توان به عایق کاری دقیق و بدون درز اشاره کرد که جهت جلو گیری نفوذ هوا و گرد و غبار ناشی از بادهای فصلی که در منطقه غالبا وجود دارد و با دقت بالایی انجام پذیرفته است.

 

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل توسط شرکت فن گستر تاوریژاینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا کلیک کنید

گالری تصاویر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان