ساندویچ پانل
فروش ساندویچ پانل در تبریز
آوریل 1, 2018
ساندویچ پانل
نکات مهم در خرید ساندویچ پانل
آوریل 10, 2018
ساندویچ پانل

خرید ساندویچ پانل در تبریز

خرید ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل از مهم‌ترین متریال‌هایی است که امروزه در بسیاری از طراحی‌ها استفاده می‌شود. این ساندویچ پانلها، وزن بسیار سبکی دارند و با سرعت بالایی نصب می‌شوند. در بسیاری از موارد برای پوشش سقف و دیوارها از این متریال استفاده می‌شود. در برخی موارد که سقف دچار مشکلاتی شده باشد و نیاز به سرعت بالا در عین کیفیت برای ترمیم آن وجود داشته باشد، بهترین راه استفاده از ساندویچ پانلها است.

ساندویچ پانل

خرید ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل

خرید ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل، از یک لایه عایق در بین دو لایه ورق پوشش دهنده، تشکیل شده است. شاید یکی از دلایل نام گذاری این ساندویچ پانلها، همین باشد که فرمت آن بسیار شبیه ساندویچ است. این عایق باید از جنس مخصوص باشد تا در برابر صدا و حرارت و برودت به‌صورت عایق عمل کند.

لایه‌های بیرونی این ساندویچ پانلها، از رنگ‌‌های متنوعی تشکیل شده است و همچنین از کیفیت‌های متفاوتی نیز برخوردار است. ساندویچ پانل‌ها دارای ضخامت بسیاری هستند و کمترین آن‌ها حداقل نیم سانتیمتر ضخامت دارد. با افزایش کیفیت آن‌ها اصولا قیمت ساندویچ پانلها افزایش می‌یابد و در نتیجه از عمر بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

نگرانی‌هایی از جمله وزن بالا در هنگام نصب و یا بلایای طبیعی مثل زلزله، در رابطه با این متریال وجود ندارد. وزن سبک و در عین حال مقاوم در برابر زلزله، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که ساندویچ پانلها دارا هستند.

بهترین حالت این است که باتوجه به نیاز و شرایط محیط از این ساندویچ‌ پانلها، با کیفیت‌های متفاوت استفاده شود.

برای خرید ساندویچ پانلها، بهترین راه انتخاب محصولاتی است که در منطقه مورد استفاده، تولید می‌شود.

خرید ساندویچ پانل در تبریز، یکی از متداول‌ترین کارهایی است که امروزه باتوجه به نیاز فراوان به این متریال در ساخت بسیار متداول شده است.

از ساندویچ پانلها در ساخت سوله‌ها، مرغداری‌ها، سالن‌های ورزشی، کانکس‌های پیش ساخته، سقف نمازخانه‌ها، در اکثر ویلاها و مناطق مسکونی، مدارس و درمانگاه‌های سیار، در اکثر بیمارستان‌ها، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی در اکثر انبارها و سالن‌ها در سالن‌های ورزشی سالن‌های صنعتی، بخشی از بیمارستان‌ها، به‌عنوان سقف کاذب منزل، برای ایجاد مکان سر پوشیده و همچنین برای ایجاد کانتینر و کانکس از ساندویچ پانل استفاده می‌شود.

 

اما در تبریز یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن به‌دلیل وجود آب‌و‌هوای سرد و کوهستانی و نیاز به پرورش گیاهان و میوه‌های مخصوص و ضروری، ساخت گلخانه و مکان‌های پرورش گیاهان، از سقف کاذب و ساندویچ پانلها استفاده می‌شود، تا هم کیفیت محصولات بالا رفته و هم این که از هزینه‌های زیاد، جلوگیری شود. ساندویچ پانل‌ها به‌دلیل عایق بودن، هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند انرژی کمتری هدر رود.

خرید ساندویچ پانل در تبریز از شرکت‌های معتبری قابل انجام است. این شرکت‌ها محصولات متنوعی با کیفیت بالا و متناسب با شرایط جوی و آب‌و‌هوایی محیط تولید می‌کنند و افراد می‌توانند در صورت نیاز از این شرکت‌ها خرید نمایند و هزینه‌ها را کاهش دهند. اصولا استفاده از ساندویچ پانل، به‌دلیل ویژگی‌های بالا بسیار به‌صرفه است و در موارد بسیاری می‌توان از آن‌ها در تبریز استفاده کرد که با استفاد ه از این محصولات، تولیدات افزایش یافته است و میزان کیفیت آن‌ها نیز بالا می‌رود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان