شرکت فن گستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی است که با تولیدات با کیفیت و استاندارد خود در این زمینه بازار کار را در زمینه واردات و صادرات این محصول در داخل و خارج کشور فعالیت دارد.
خرید ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی
آگوست 12, 2018
۲
آگوست 20, 2018
ساندویچ پانل در آذربایجان غربی

به دنبال تهیه‌ی ساندویچ پانل در آذربایجان غربی هستید؟ پس با شرکت فن گستر تاوریژ در تبریز آشنا شوید. فن گستر تاوریژ ارائه‌دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری جهت شرکت‌های داروسازی، آزمایشگاه‌ها، کارخانه‌ها، سردخانه‌ها، صنایع غذایی و شیمیایی است.

فن گستر با آگاهی از  نیاز به ساندویچ پانل در آذربایجان غربی اقدام به فروش این محصولات می‌کند. موقعیت جغرافیایی این استان با مرکزیت ارومیه در شمال غربی کشور بوده و با ترکیه هم مرز است. همچنین به دلیل داشتن ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، شمال ( شمالی‌ترین نقطه این استان مرز بازرگانان است) تا جنوب آن با هم در ارتباط بوده به این ترتیب این استان از امکان ارتباطات زمینی مناسبی برخوردار است.از طرفی کشاورزی و دامداری مناسب، نقش قابل توجهی در صنایع غذایی آذربایجان غربی دارند. علاوه بر این کارگاه‌های صنعتی کانی‌های غیر فلزی و صنعت غذا و دارو در این استان نسبت به سایر صنایع بیشترین میزان اشتغال را دارند. از معادن آذربایجان غربی می‌توان به معادن مربوط به مصالح ساختمانی، طلا، خاک نسوز، گرانیت، پوکه معدنی و چند نوع سنگ دیگر اشاره کرد. از این‌رو این استان با برخورداری از این ویژگی‌ها و منابع و معادن و سایر شرکت‌ها نیازمند داشتن مصالحی ایمن و مطمئن همچون ساندویچ پانل و سازه‌های پیش‌ساخته و آماده اجرا خواهد بود.

ساندویچ پانل در آذربایجان غربی

خدمات نوین ساندویچ پانل در آذربایجان غربی

شرکت فن گستر با تهیه و تولید ساندوچ پانل در آذربایجان غربی  برای هرگونه شرکت و کارگاه در خدمت شماست تا به بهترین نحو و در طرح‌های نوآورانه در زمینه تولید انواع سازه با خیال آسوده به فعالیت خود بپردازید.. به دلیل خدمات و صنایع متنوعی که در این استان وجود دارد و صادرات و واردات هر گونه از محصولات تولیدی آن نیازمند رفت‌وآمدهای داخلی و خارجی کشور است بنابراین علاوه بر کیفیت مواد در درجه اول، داشتن فضای شهری زیبا نیز در جذب گردشگری و توریستی نیز بی تأثیر نخواهد بود. ساندویچ پانل‌های تولیدی در آذربایجان غربی تأثیر شگرفی در زمینه ساخت‌وساز  انواع سوله، کانکس، رستوران، کافه، ساختمان‌های مسکونی، ادرای، تجاری، صنایع غذایی، دارویی، مرغداری، سردخانه بالای صفر و زیر صفر، پارتیشن بندی، نمای سازه و … داشته است. شرکت‌های تولیدی ساندویچ پانل در آذربایجان غربی با نتیجه سال‌ها تجربه در زمینه ساخت انواع پنل ها و سازه‌های پیش‌ساخته، ارائه خدمات را با بهترین کیفیت و رعایت کلیه استانداردهای جهانی ممکن می‌سازند.

خصوصیات مناسب یک ساندویچ پانل چیست؟

ساخت انواع ساندویچ پانل در آذربایجان غربی  و سازه‌های پیش‌ساخته روز به روز در حال پیشرفت و روبه رشد بوده و از طرفدران بسیاری برخوردار است. نمونه کارهای بزرگ و بی‌نظیری از این محصول به اجرا درآمده که نه تنها از لحاظ کیفیت بلکه از نظر زیبایی چشم هر بیننده را به خود جلب می‌نماید. از خصوصیات بارز این محصول که منجر به تولید در حجم بالای آن شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت به مصالح دیگر سبک است
  • عایق مناسب رطوبت، صدا، حرارت
  • قابلیت انعطاف‌پذیری بالا و کاربری در معماری و طراحی‌های خاص
  • حمل‌ونقل آسان و سهولت نصب در ارتفاع
  • صرفه‌جویی در انرژی
  • رنگ‌بندی متنوع برای هر سلیقه
  • شستشو و نظافت آسان
  • مقاومت بالا در برابر نیروهای ناشی از سیل، طوفان، زلزله
  • به دلیل ضخامت کم دستیابی به فضای بسیتر را فراهم می کند
  • کاهش هزینه تعمیرات احتمالی و نگهداری آسان
  • عمر مفید و ماندگاری بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان