تصویر دوربین مدار بسته بازرگانی تبریزی 1
دوربین مدار بسته بازرگانی تبریزی
نوامبر 5, 2015
تصویر راهبند شهرک صنعتی شبستر 11
راهبند شهرک صنعتی شبستر
نوامبر 27, 2015
تصویر دوربین مدار بسته نمایشگاه اتومبیل سام 6

پروژه دوربین مدار بسته نمایشگاه اتومبیل سام

شرح پروژه :

نصب و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته  آنالوگ ۴ کاناله

مشخصات فنی پروژه :

سیستم : آنالوگ
برند OMAX : DVR
مدل  :  ۷۲۰۴
برند دوربین ها : APTINA
مدل دوربین ها    : ۱۶۰۳
هارد : WD GREEN 1T 64 M cache
کابل : RG59

توضیحات :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز های کاربران در زمینه دوربین های مدار بسته تولید کنندگان را بر آن داشته که با کاهش هزینه و افزایش کیفیت جواب گوی نیاز های بازار باشند از این رو شرکت های پیشرو در این صنعت با کاهش هزینه ها توانسته اند نیاز اکثر مشتریان را پاسخگو باشند و همانطور که امروزه شاهد هستیم حتی در مغازه های بسیار کوچک دوربین های مدار سته ابزاری کاربردی برای صاحبان کار می باشد.

با اینکه پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته به سوی اچ دی و آی پی هست اما دوربین های آنالوگ به دلیل قیمت بسیار پایین طرفداران خاص خود را دارند و مورد توجه اصنافی هستند که فقط جهت اخذ پروانه کسب و یا مدارک قانونی کار خود می بایست محل کار خود را به دوربین مدار بسته مجهز کنند.

شرکت هایی مانند HIKVISION و DAHUA و سایر شرکت ها توانسته اند با اتکا به صنعت چین بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته در جهان باشند.
شرکت فن گستر تاوریژ مفتخر است با آشنایی کامل نسبت به تکنولوژی روز دوربین مدار بسته مشاور رایگان شما جهت انتخاب برند مورد نظر و تکنولوژی مورد نطر ( IP , HD , ANALOG ) به صورت رایگان در کنار شما مشتریان گرامی باشد.
لازم به توضیخ است که این شرکت با داشتن تاییدیه از نظام صنفی رایانه ای ، حراست زندان ها ، حراست علوم پزشکی ، حراست وزارت نیرو و نفت و بسیاری از ارگان ها و سازمانهای دیگر  توانایی اجرای پیچیده ترین پروژه های نظارت تصویری را داراست.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی دوربین مدار بسته توسط شرکت فن گستر تاوریژ اینجا کلیک کنید.

گالری تصاویر دوربین مدار بسته نمایشگاه اتومبیل سام :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان