متا پانل ; نمایشگاه مصالح ساختمانی
متا پانل ( نمایشگاه مصالح ساختمانی تهران )
ژوئن 16, 2017
کانکس کارگاهی با ساندویچ پانل
ژوئن 19, 2017
تصویر ساندویچ پانل تبریز 1

پیشینه کارخانه ساندویچ پانل تبریز:

تولید ساندویچ پانل تبریز یا همان کارخانه آذین پانل و یا دلتا پانل و یا تبریز پانل نام کارخانه ای در تبریز است که توانایی تولید ساندویچ پانل پلی یورتان و پلی استایرن را داراست. شایان ذکر است این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با تولید ساندویچ پانل پلی استایرن آغاز کرد و درآمد راه از سال ۱۳۹۱ با احداث کارخانه ای جدید تولید ساندویچ پانل پلی یورتان را به محصولات خود افزود .

شایان ذکر است یکی از موفق ترین کارخانجات تولید ساندویچ پانل در ایران که در کیفیت تولیدات خود دقت داشته در تبریز قرار دارد.

این کارخانه با داشتن خطوط تولید انواع ساندویچ پانل پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود  می باشد. علی رغم اتش سوزی ۹۰% کارخانه در سال ۱۳۹۵ مدیران کارخانه توانستند تنها در عرض ۴ ماه علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه، کیفیت تولیدات خود را به بهترین حالت رساندند.

تولید ساندویچ پانل تبریز بسیار مرغوب بوده و با عنایت به اینکه شهر تبریز یکی از قطب های صنعت در کشور می باشد و تعداد زیادی کارخانه و سردخانه در حال ساخت می باشن تولید ساندویچ پانل تبریز و فروش ساندویچ پانل تبریز نسبت به سایر مناطق کشور بیشتر بوده و موجب قدرتمندی این کارخانه شده است.

همکاری فن گستر تاوریژ با ساندویچ پانل تبریز:

شرکت فن گستر تاوریژ همکار شرکت تولید ساندویچ پانل تبریز و یا همان کارخانه آذین پانل و دلتا پانل می باشد که در زمینه فروش و نصب انواع ساندویچ پانل و رزومه درخشانی در کل کشور دارد.

شرکت فن گستر تاوریژ با اتکا به تجربه چندین ساله خود در زمینه نصب و فروش ساندویچ پانل،جهت ارئه مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان عزیز در سراسر کشور اعلام آمادگی می نماید.

شایان ذکر است امروزه تعداد بسیار کمی از همکاران تولید کننده ساندویچ پانل اقدام به کاهش ضخامت ساندویچ پانل و یا ورق گالوانیزه مورد استفاده و یا دانسیته فوم تزریقی می کنند که این خود نوعی کم فروش محسوب می شود شرکت تولیدی ساندویچ پانل تبریز جهت جلوگیری از این مشکلات اقدام به بازدید مشتریان از خط تولید ، محصولات و انبار رول این شرکت می نماید تا خریداران محترم و اهالی صنعت با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایند.

گالری تصاویر ساندویچ پانل تبریز:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان