ساندویچ پانل کبیر پانل
ساندویچ پانل کبیر پانل
جولای 15, 2018
صادرات ساندویچ پانل به عراق
صادرات ساندویچ پانل به عراق
جولای 22, 2018
ساندویچ پانل در عراق

با شرکت ساندویچ پانل در عراق آشنا شوید؛ اخیراً در طی این چند سالی که پشت سر گذاشته‌ایم، کشور عراق به واسطه شرایط اقتصادی و نفت‌خیز بودنش بسیار در زمینه صنعت ساخت‌وساز مورد توجه قرار گرفته است. چه بسا سیستم پیشرفته ساندویچ پانل در این راستا جایگاه ویژه‌ای در این کشور پیدا کرده و بسیار مورد توجه واقع شده است.

عراق با واردات ساندویچ پانل به‌تدریج بر توسعه و رونق فضای شهری خود می‌افزاید. از طرفی نه تنها زیبایی این محصول بلکه دوام، ماندگاری و عمر مفید آن موجب محبوبیت ویژه‌اش شده است.

بدین‌جهت اهمیت به فضاهای عمومی و ارزش زندگی شهری منجر به اهمیت دوچندان طراحی نماهای ساختمانی می‌شود.

گروه تخصصی اجرای ساندویچ پانل در عراق

عرضه ساندویچ پانل در عراق  توسط مجموعه  فن گستر تاوریژ که با داشتن طراحان، مهندسان، کارشناسان و کارکنان باتجربه و کارآزموده بهترین طراحی و اجرای نما با این پوشش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

به‌طور کل این مجموعه بی‌نظیر با هدف طراحی در انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، ساخت انواع سوله، آزمایشگاه، انواع کانکس‌ها و … پیش می‌رود. به‌علاوه بهترین رویکرد را در جهت ارائه جدیدترین طرح‌های بدیع، خاص و زیبا به همراه بهترین مصالح با کیفیت و هزینه مناسب را اعمال می‌کنند.

بنابراین تیم متخصصان ساندویچ پانل در عراق با اشراف کامل بر اصول و استانداردهای جهانی انواع محصولات ساندویچ پانل  را با آگاهی از خواص و ویژگی‌های هر کدام، بهترین طرح‌های مدرن و کلاسیک را بنا به خواست کارفرما ارائه خواهند داد.

هدف این مجموعه ارتقا سطح طراحی و اجرای به‌روزترین مدل‌ها در زمینه معماری و شهرسازی است تا محیطی زیبا و انسان محور را با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار دهند.

فروش و نصب ساندویچ پانل در عراق با فن گستر تاوریژ

گروه فن گستر تاوریژ با ارائه‌ی ساندویچ پانل در عراق می توانند با تکیه بر کارشناسان و مشاوران مجرب شرکت‌های معتبری چون  ماموت، کبیر پانل، دلتا پانل و … از محصولات باکیفیت تیم‌های تخصصی ایرانی برخوردار شوند و با کسب اطلاعات نسبت به خرید اقدام نمایند.

برندهای معروف ایرانی جهت نتیجه اجرای کاری بهتر با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه، تمام جزئیات اجرایی مشخص شده را در نظر می‌گیرند تا بتوانند گامی مؤثر در زمینه اجرای نما با بهترین متدهای روز دنیا برداشته و ایده‌های نوینی را به نمایش بگذارند.پ

در ادامه توضیح مختصری در مورد توانایی‌های ساندویچ پانل به حضورتان معرفی می‌گردد.

ساندویچ پانل چیست؟

چند لایه ورقه با ترکیبات سبک‌وزن است که از دو طرف با ورق آلوزینک یا گالوانیزه محصور شده و در داخل آن نیز فوم ویژه‌ای در فضای موردنظر قرار می‌گیرد معمولاً از بهترین جنس فوم یعنی پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل بنا به خواست مشتری در طرح، اندازه و تنوع رنگ ویژه‌ای ارائه می‌شود، عایق بسیار قوی در جذب انرژی، صداهای اضافی و رطوبت به شمار می‌آید، در مقایسه با سایر مصالح بسیار سبک بوده و همین امر موجب مقاومت آن در برابر نوسانات زلزله خواهد شد، حمل و نقل آسان و نصب سریعی دارد. از هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌کاهد و عمر مفید طولانی به سازه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان