شرکت ساندویچ پانل ترک
ساندویچ پانل ترک چیست؟
جولای 12, 2018
ساندویچ پانل در عراق
ساندویچ پانل در عراق
جولای 20, 2018
ساندویچ پانل کبیر پانل

شرکت کبیر پانل با سابقه درخشان و تولید بالای انواعی از ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان با استفاده از پیشرفته‌ترین خط تولید موجب کاهش واردات این محصول به داخل کشور شده است.

این شرکت در سال ۱۳۸۳ تأسیس شده و انواع ساندویچ پانل‌ها را به صورت کانتینیوس با انواع ورقه‌های گالوانیزه، آلومینیوم، آموزیک و یکروفیل را تا کنون به حجم بالایی از تولید رسانده است. همچنین این شرکت در زمینه تولید انواع کانکس‌های پیچ و مهره‌ای، جوشی با فوم پلی یورتان، کانکس‌های ورقی با فوم پلی استایرن جهت تجهیزات کارگاهی، سرویس‌های بهداشتی، انواع سالن‌ها فعالیت دارد. ساخت خانه‌ها یا ویلاهای پیش‌ساخته به صورت پانلی و تولید سقف‌های مرکب عرشه فولادی نیز یکی دیگر از انواع فعالیت‌های موفقیت‌آمیز این شرکت  است. ساندویچ پانل کبیر پانل یکی از محصولات مطرح در زمینه ساخت و ساز بوده است.

شرکت کبیرپانل با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه و کارآزموده خود توانسته  بازار داخلی را به خوبی تحت پوشش خود درآورد. کیفیت خوب این برند نه تنها در بازار داخلی بی تأثیر نبوده بلکه سبب شده تا صادرات گسترده به کشورهای اطراف را نیز داشته باشد.

رضایت مشتریان از سیر تعالی و پیشرفت روبه رشد کبیر پانل سخن دارد. از این‌رو این شرکت نیز جهت رشد بهتر و ارائه محصولات با کیفیت، همیشه سعی داشته است از بهترین مواد اولیه و دستگاه‌های پیشرفته طبق استانداردهای روز دنیا استفاده نماید و همیشه مناسب با محیط‌زیست رفتار کرده و محصولات سازگار با محیط‌زیست و غیر مخرب لایه ازن تولید نموده است.

سنجش کیفیت ساندویچ پانل کبیر پانل در بازار

از موارد مهم در خرید ساندویچ پانل کیفیت تولید آن است و باید از برندها و شرکت‌های تولیدی معتبر، اقدامات مربوط به خرید را انجام داد. به همین دلیل است که مهندسان ناظر در پروژه‌های مهم دولتی یا خصوصی ارائه برند محصول از طرف پیمانکار را امری ضروری می‌دانند.

به عنوان مثال برندهای کبیر پانل و دلتا پانل از برندهای پیشنهادی مهندسان صنعت ساخت‌وساز به پیمانکاران و مشتریان هستند. با تکنولوژی پیشرفته این دو کارخانه تولیدی باز می‌توان تفاوت‌های عمده از نظر کمیت و کیفیت را بین تولیدات این دو کارخانه مشاهده نمود. به گونه‌ای که دلتا پانل دارای کیفیت قابل قبول بوده و در عین حال تولید با کمیت بالا را برای مشتریان فراهم می‌سازد.

اما ساندویچ پانل کبیر پانل دارای کیفیت بهتر و کمیت تولید متوسط است و ارائه یک برند در موارد بالا توسط ناظران کار موجب کاهش رقابت در بازار خواهد شد. با این حال ساندویچ پانل کبیر پانل به دلیل کیفیت مناسب و مقدار و نوع ورق مصرفی و پلی یورتان به کار گرفته شده به عنوان بهترین نوع مصالح در بین تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

شرکت فن گستر تاوریژ با اتکا بر متخصصان و سابقه درخشان فروش و نصب پانل توانسته عاملی جهت فروش محصولات معتبر این دو شرکت دلتا و کبیر پانل شود. به علاوه این شرکت خود نیز نمایندگی فروش محصولات ترکیه را با نام برند داوود پانل در دست دارد. بنابراین کارشناسان شرکت فن گستر تاوریژ آماده ارائه مشاوره جهت فروش و نصب بهترین نوع ساندویچ پانل با کمترین قیمت هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان