ساندویچ پانل در عراق
ساندویچ پانل در عراق
جولای 20, 2018
ساندویچ پانل ویژه مناطق آزاد
ساندویچ پانل در مناطق ویژه آزاد اقتصادی
جولای 25, 2018
صادرات ساندویچ پانل به عراق

صادرات ساندویچ پانل به عراق یکی از اقدامات شرکت‌ تولید ساندویچ پانل فن گستر تاوریژ در تبریز است که نتیجه این صادرات موفق، طی پیمودن یک راه طولانی جهت دستیابی به باکیفیت‌ترین محصول بوده است.

ایران با واردات جدیدترین تکنولوژی تولید ساندویچ پانل و راه‌اندازی مجهزترین خط تولید تمام اتوماتیک در این زمینه، قادر است پیشرفته‌ترین ساندویچ پانل‌های با کیفیت و دارای استانداردهای روز دنیا را تولید کند.با استفاده از این محصولات در پوشش سقف، دیوار و سالن‌ها می‌توانید سالانه از درصد زیادی از هزینه‌های اضافی انرژی بکاهید.

با این کاهش هزینه نه تنها موجب جبران هزینه‌های اولیه استفاده از از این محصول می‌شود بلکه سازگار با محیط زیست بوده و از اتلاف منابع تجدید ناپذیر انرژی نیز جلوگیری می‌نماید.  مطمئنا متخصصین و مهندسین و پیمانکاران کشور عراق از این محصولات استقبال خواهند کرد، همچنان که در سال‌های گذشته دیدیم که محصولات با کیفیت در کشور عراق همیشه پرطرفدار بوده است.

بنابراین اگر محصولی کارآمد و همیشگی می‌خواهید پیشنهاد ما به شما استفاده از ساندویچ پانل‌های پیشرفته تولید شده در شرکت فن گستر تاوریژ  است. با انتخاب و خرید محصولی با کیفیت، لذت استفاده از کاربری‌های بی‌نظیر این سیستم را تجربه خواهید کرد.

مناسب و با کیفیت بودن ساندویچ پانل‌های تولیدی در شرکت فن گستر تاوریژ  ، سال‌ها راحتی و آسایش را برای کاربران در پی خواهد داشت. به عنوان مثال ساندویچ پانل شرکت فن گستر تاوریژ  یکی از چندین گروه طراحی و تولید ایران هستند که به‌واسطه داشتن افراد متخصص و مجرب، طی بازدید اولیه، برداشت اطلاعات و اندازه‌گیریهای دقیق، طراحی و مهندسی‌های لازم را انجام می دهند. سپس شرکت فن گستر تاوریژ  به‌تدریج پس از طی مراحل اصولی اقدام به ساخت و نصب، راه‌اندازی و نظارت در مکان پروژه می کنند.

نمونه محصولات صادرات ساندویچ پانل به عراق

شرکت‌ فن گستر  با استفاده از کیفیت بالای متریال مصرفی و خط تولیدی که از یک تکنولوژی پیشرفته تهیه شده است ساندویچ پانل‌های مصرفی کاربران را تهیه می‌کنند. این شرکت با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی خود می‌خواهد قدم در راه  صادرات ساندویچ پانل به عراق نماید تا محصولی با کیفیت  و بسیار کارآمد دارای ماندگاری تولید کند. لطفا سری به گالری بزنید

به چند نمونه از این محصولات اشاره خواهیم کرد. به عنوان مثال جنس ورق‌های مصرفی در این کار از آلوزینک است و فوم  مورداستفاده آن پلی یورتان درجه یک است که به داخل ورق تزریق می‌شود.

همچنین شرکت‌های صادرکننده ساندویچ پانل به عراق با تولید انواع پانل‌های دیواری، سقفی، سردخانه‌ای، کانکس‌های پیچ و مهره‌ای، جوشی، ورقی جهت مصارف و تجهیزات کارگاهی، ورقهای ساختمانی، اتاقهای حمل بار، انواع سالن، سرویس‌های بهداشتی، آزمایشگاه‌ها، سردخانه‌ها، ویلاها، ساختمان‌ها پیش‌ساخته و … آماده به خدمت هستند.

ویژگی محصولات تولیدی فن گستر تاوریژ برای  صادرات ساندویچ پانل به عراق

  • ساخت و نصب آسان با قیمت مناسب
  • دارای بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی
  • انعطاف‌پذیری مناسب در شکل و ابعاد
  • مقاوم در برابر شرایط جوی نامناسب اعم از سیل، طوفان، برخورد شن و ماسه و تشعشعات خورشید
  • مقاوم در برابر زلزله
  • عایق صدا، حرارت و رطوبت
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • جابجایی و حمل آسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان