رنگ سوله ایستاده شرکت پانیذ سیما
رنگ سوله ایستاده شرکت پانیذ سیما
مارس 25, 2016
تصویر نصب ساندویچ پانل سردخانه 20000 تنی 20
نصب ساندویچ پانل سردخانه ۲۰۰۰۰ تنی
مارس 25, 2016
تصویر ساندویچ پانل سردخانه راین 6

پانل های سردخانه راین

پروژه ساندویچ پانل سردخانه راین

ساندویچ پانل سردخانه ای در انواع پلی استایرن با ضخامت ۸ تا ۲۰ سانت و در پلی یورتان از ۶ تا ۱۵ سانت تولید می شوندالبته همان گونه که قابل حدس است ساندویچ پانل سردخانه ای پلی یورتان از پلی استایرن عایق تر و دارای کیفیت بهتر و تکنولوژی ساخت بالا تریست.
نوع خاصی از هردو پانل وجود دارد که فقط در سردخانه ها و یا مکان هایی که حفظ دما اهمیت بسزایی دارد مورد استفاده قرار می گیرند .
در ساندویچ پانل های پلی استایرن ، نوع چفت دار که شامل ورق در محل نر و مادگیست و باعث می شود پانل ها کاملا چفت شوند مورد استفاده قرار می گیرد .
ساندویچ پانل سردخانه ای پلی یورتان قفل دار بهترین پانل از نظر عایق بندیست که بعد از چفت شدن به همدیگر قفل می شوند.

پروژه فوق با استفاده از ساندویچ پانل سردخانه ای پلی یورتان قفل دار ساخته شده که در قسمت هایی که فلاشینگ به کار رفته به صورت دستی تزریق فوم پلی یورتان نیز انجام شده ، اطراف تمامی لوله ها و سیم کشی ها و … با فوم پلی یورتان تزریقی به صورت دستی عایق بندی شده اند .

این پروژه از معدود پروژه هایی است که تست فشار را انجام و پاس نموده است شایان ذکر است درز بندی محل چفتی ها با چسب آکواریوم عمده دلیل پاس کردن تست فشار است.

سردخانه راین جهت نگهداری بستنی و انواع لبنیات تولیدی مجموعه فرائرده هایی لبنیاتی راین ساخته شده است که به خوبی می تواند جوابگوی نیاز های این مجموعه بزرگ باشد.

شرکت فن گستر تاوریژ با سابقه درخشان در زمینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل سردخانه ای و انجام پروژه های بسیار بزرگ و متعدد می تواند یاری گر شما اهالی صنعت باشد.

 

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی پوشش سقف توسط شرکت فن گستر تاوریژ اینجا کلیک کنید.

گالری تصاویر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان