تصویر پوشش سقف ویلایی خانه دکتر لطفی 4
پوشش سقف ویلایی خانه دکتر لطفی
آگوست 22, 2015
تصویر بانک خازنی کارخانه دلتا پانل 4
بانک خازنی کارخانه دلتا پانل
آگوست 22, 2015
تصویر دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار تبریز 7

پروژه دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار تبریز

مشخصات فنی پروژه :

سیستم : POE-IP
برند PNR : NVR
مدل  ۳Unit  C064R
برند دوربین ها :   VIVOTEK
مدل دوربین ها   FD8355EHV –  IP8365EH – FD8371EV – FD8164
سویچ   : CISCO 2960- 24- PC-L
هارد :  SEAGATE ENTERPRISE 4*3TB SATA
کابل :  CAT6 Peremium Line

توضیحات :

پروژه دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار تبریز یکی از  بهترین و بی نقص ترین پروژه های اجرا شده در تبریز می باشد که با همکاری و بززسی مهندسان ناظر و پیمانکار پروژه برند مورد نظر انتخاب و سپس طبق نیاز مدل های مناسب گزینش شده اند.
برند ویوتک که دومین برند در میان تولید کنندگان دوربین های مدار بسته IP  می باشد و جزو ۲ تولید کننده دوربین های کریدور فرمت در جهان است و نیز تکنولوژی WDR آنها بهبود یافته و از ویژگی های آن است .
سیستم های IP درای کیفیت و قیمت بالایی هستند اما کار با آنها بسیار لذت بخش و منعطف است ، ثابل توجه هست که در حال حاضر سیستم های IP  بهترین کیفیت را دارند و نهایت تصویر ارایه شده از آنها ۵ مگا پیکسل با زوم ۳۶X می باشد.

اجرای منظم و تحویل پروژه در کمترین زمان و استفاده از بهترین برتد های دوربین مداربسته و زیر ساخت های شبکه از ویژگی های بارز این پروژه می باشد.
یکی از تکنولوژی های بروز استفاده شده سیستم POE می باشد که قدرت انتقال جریان و ولتاژ DC را از طریق کابل شبکه امکان پذیر می کند.

با تشکر ویژه از مهندس محمد زارع ( ناظر پروژه دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار ) – مهندس احمد صوفیانی ( ناظر پروژه دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار ) – مهندس داریوش مصطفی زاده – مهندس پاشاپور و تمام دوستانی که ما را در این راه همراهی کردند.
شایان ذکر است همزمان با اجرای این پروژه ۳ نفر از همکاران شرکت فن گستر تاوریژ در کلاس های آموزشی نصب و راه اندازی سیستم های IP شرکت کردند .

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی دوربین مدار بسته توسط شرکت فن گستر تاوریژ اینجا کلیک کنید.

گالری تصاویر دوربین مداربسته هتل بین المللی شهریار تبریز:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان