تصویر نصب و فروش ساندویچ پانل سالن ورزشی اشنویه 8
ساندویچ پانل سالن ورزشی اشنویه
مارس 4, 2016
رنگ سوله ایستاده شرکت پانیذ سیما
رنگ سوله ایستاده شرکت پانیذ سیما
مارس 25, 2016
پوشش سقف سالن ورزشی با ساندویچ پانل

پوشش سقف سالن ورزشی با ساندویچ پانل

نصب و فروش ساندویچ پانل سالن ورزشی تقی آباد

ساندویچ پانل سالن های ورزشی اداره ورزش و جوانان با نقشه و طرح های یکسان در هر استان اجرا می شوند که امسال سهم شرکت فن گستر تاوریژ از این سالن ها در استان آذربایجان غربی ۴ سالن بوده است .
پوشش تایید شده برای سقف این سالن ها ساندویچ پانل پلی یورتان با دانسیته ۴۰ کیلو گرم بر متر مکعب و با ضخامت ۴ سانتی متر و با دورو ورق آلمینیوم رنگی به ضخامت ۰٫۵ میلی متر می باشد

مشخصات فنی ساندویچ پانل :

ورق استفاده شده در پانل دارای ضخامت ۰٫۵ الی ۰٫۷ میلیمتر است و دانسیته عایق به کار رفته در آن برای  پانل پلی یورتان ۲ ±۴۰ و برای  پانل پلی استایرن ۱۵ تا ۲۵  و برای  پانل پشم سنگ حدود ۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.  ضخامت عایق برایپانل پلی یورتان ۲۰ تا ۱۵۰ میلیمتر و برای  پانل پلی استایرن ۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر و برای پانل پشم سنگ ۵۰،۷۵ و ۱۰۰ میلیمتر می تواند باشد. پانل پلی یورتان و پشم سنگ با عرض مفید ۱ متر  و ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری با عرض مفید۰٫۹۵ متر  و ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی با عرض مفید ۰٫۹۷ متر تولید می شود و برای طول آنها محدودیتی وجود ندارد.

شایان ذکر است بعر از اجرای موفق این پروژه تفاهم نامه ای بین شرکت فن گستر تاوریژ و اداره ورزش و جوانان جهت تامین و نصب ساندویچ پانل سالنهای در دست احداث این سازمان امضا شد .

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی پوشش سقف توسط شرکت فن گستر تاوریژ اینجا کلیک کنید.

گالری تصاویر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان