ساخت ویلا و خانه با ساندویچ پانل
آگوست 18, 2016
ساندویچ پانل کامپوزیت
آگوست 28, 2016

معرفی ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ به طورکلی ساندویچ پانل در ساخت و ساز ساختمان های فولادی صنعتی و تجاری برای دیوارهای خارجی، سقف و پانل های سقف استفاده می شود. با توجه به عملکرد عالی از عایق، پشم سنگ هسته ساندویچ پانل معمولا برای مقاومت در برابر آتش وبرنامه های کاربردی صوتی در این ساختمان ها به تصویب رسید.

ساندویچ پانل سقفی به خصوص در انبارها، ساختمان های صنعتی و تجاری (مراکز خرید، مراکز ورزشی، و غیره) استفاده می شود. همچنین به عنوان پارتیشن بندی و دیوارهای باربر در سردخانه قابل حمل کوچک، در ساختمان های مورد استفاده در سایت ساخت و ساز استفاده می شود. یک مجموعه بزرگ از رنگ ها و اشکال متنوع از پانل ها وجود دارد. پانل های ممکن است به صورت عمودی و افقی مونتاژ شود.

ساندویچ پانل به طور کلی از دو ورق فلزی بیرونی (فولاد یا آلومینیوم) با هسته عایق بین آنها تشکیل شده است. ورق فلزی به هسته عایق با چسب تخصصی پیوند می خورند. به عنوان محصول پیش ساخته در کارخانه، ساندویچ پانل با هسته پشم سنگ استفاده شده است با موفقیت در پروژه های مختلف ساخت و ساز سریع کاربرد داشته است.

ساندویچ پانل پشم سنگ

پشم سنگ در صنعت کاربرد های زیادی دارد که یکی از آنها استفاده به عنوان عایق در ساندویچ پانل است.ماده اولیه پشم سنگ بازالت است که جزو سنگ های آذرین می باشد.

ویژگی مهم ساندویچ پانل پشم سنگ نسوز بودن آن است. لایه هسته از پشم معدنی با تراکم: ۱۲۰ کیلوگرم بر متر مکعب ساخته می شود.

PWS-S، PWD S-(هسته پلی استایرن) و PWS-W، PWD-W (هسته پشم سنگ) ساندویچ پانل از دو پشتیبانی فلزی ورق از فولاد و یک لایه هسته عایق ساخته شده است. پشتیبانی فلزی خارجی از ورق های فولادی به ضخامت ۰٫۵ میلی متر با لایه هایی از فلز و پوشش آلی ساخته شده است.

مزایای ساندویچ پانل پشم سنگ

  • نصب و راه اندازی سریع وآسان
  • عایق حرارتی خوب
  • قابلیت نصب به صورت افقی یا عمودی
  • عملکرد مکانیکی قوی
  • غیر قابل احتراق وعملکرد فوق العاده صوتی

جهت مطالعه مقالات بیشتر در مورد ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان