ساندویچ پانل اتاق تمیز
ساندویچ پانل اتاق تمیز
فوریه 10, 2019
چگونه ساندویچ پانل ارزان و با کیفیت مناسب را از تولید کننده خرید کنیم ؟
چگونه ساندویچ پانل ارزان و با کیفیت مناسب را از تولید کننده خرید کنیم ؟
آوریل 24, 2020
نصب ساندیوچ پانل

نصب ساندیوچ پانل

نصب ساندویچ پانل شرکت دوهلر آلمان – پروژه شرکت آذر شیگا

شرکت فن گستر تاوریژ به عنوان معتبر ترین شرکت نصب ساندویچ پانل در شمالغرب کشور مفتخر است با اتمام پروژه ۱۷۰۰۰ متر مربعی کارخانه کنسانتره دهلر آلمان که پیمانکار اصلی آن شرکت آذر شیگا در ارومیه می باشد را با بهترین کیفیت تحویل کارفرما نماید .

پروژه شرکت دهلر آلمان که در زمینه تولید کنسانتره طبیعی کلیه میوه های فصلی فعالیت می نماید یکی از شرکت های معتبر جهان در زمینه تولید کنسانتره طبیعی می باشد و شرکت فن گستر تاوریژ مفتخر است بعد از ارزیابی جامع این شرکت توانست تا نظر مدیران مجموعه را جهت انعقاد قرارداد نصب کلی پروژه ها جلب نماید.
قابل توجه است که تامین ساندویچ پانل مورد نیاز توسط شرکت فن گستر تاوریژ از مجموعه کبیر پانل شکوهیه ( ارغوان کبیر شکوهیه ) انجام شد . شایان ذکر است ساندویچ پانل مورد تایید شرکت دهلر دارای ویژگی های خاص و از بهترین مواد اولیه موجود تولید و به کارفرما تحویل شد . ساندویچ پانل های پلی کربنات مجموعه از شرکت آسان پانل ترکیه که شرکت فن گستر تاوریژ نماینده این شرکت در ایران است تهیه و تحویل کارفرما گردید.
از ویژگی های شاخص این پروژه ساخت کل پروژه در مدت زمان کمتر از ۶ ماه بوده و شرکت فن گستر تاوریژ توانست با ۵ اکیپ کاری شامل ۲۰ نفر ، نصب ۱۷٫۰۰۰ متر مربع ساندویچ پانل به همراه زیر سازی و فلاشینگ زنی پروژه را در کمتر از ۳ ماه به طور کامل به اتمام برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان