ساندویچ پانل ترک
نوامبر 2, 2016
قیمت ساندویچ پانل
ژوئن 1, 2017
تصویر معدن طلای زر کاوان ارسباران 6

معدن طلای زر کاوان ارسباران

کانکس :

ساخت کانکس اداری و خوابگاهی معدن زر کاوان ارسباران از تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ توسط متخصصین شرکت فن گستر تاوریژ شروع و در حدود ۱ ماه اول مراحل پی ریزی و کف سازی و سازه و پوشش ساندویچ پانل آن به اتمام رسید .
شایان ذکر است برودت هوا و شزایط سخت کاری منطقه باعث شد تا مراحل تاسیساتی آن و نصب سکوریت تا اواخر بهمن سال نودو پنج ادامه یابد.

از بارزترین ویژگی های پروژه شرایط جوی و مکانی نامناسب و سرعت بالای کار را می توان نام برد.

از ویژگی های فنی و اجرایی پروژه می توان کاهش هزینه اسکلت با استفاده از تکنیک های خاص عایق بندی صوتی و برودتی بسیار بالا توسط ساندویچ پانل ماموت و استفاده از اخرین تکنولوژی های موجود ساخت کانکس در کشور نام برد.

ساندویچ پنل عمده ترین و مهمترین قسمت یک کانکس را تشکیل می دهد و موجب استجکام سازه و عایق بندی برودتی و صوتی بسیار بالا می شود.

کانکس نوعی اتاقک پیش ساخته است که برای سکونت موقت یا دائم و همچنین برای سهولت و تسریع در امر ساخت و ساز از آن استفاده می شود. کانکس ها در انواع اداری و مسکونی و ویلایی و….  می تواند ساخته شود.

برای ساخت کانکس از ساندوچ پانل در ابعاد و طرح های مختلف بسته به خواست مشتری استفاده می شود و نسبت به موقعیت مکان یا در محل اجرا و نصب میگردد و یا در گارگاه آماده شده و به محل انتقال داده می شود.

 

برای مشاهده پروژه های اجرا شده در زمینه ی ساخت کارخانه توسط شرکت فن گستر تاوریژاینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا کلیک کنید

گالری تصاویر :

مشاوره رایگان