ساندویچ پانل لانه زنبوری
آگوست 1, 2016
هسته ساندویچ پانل
آگوست 10, 2016

ساندویچ پانل اقتصادی امروزه در الویت خرسد صنعتگران است.در انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی روش های تولید به گونه ای است که باعث داشتن ساختار بسیار سبک و قابل تغییری شده است. دو طرف ساندویچ پانل از فولاد و وسط از عایق نرم و سبکی ساخته می شود که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است و در برابر سرما و گرما و رطوبت عایق است.

ساندویچ پانل اقتصادی

این قابلیت ها سبب گشته تا تنوع ساخت با ساندویچ پانل افزایش یابد و دست مشتری در انتخاب طرح مورد علاقه خود بازتر باشد. طیف گسترده ای از پانل ها در نوع، ضخامت و رنگ اجازه می دهد تا انتخاب بهینه در توجه به زیبایی شناسی، عملکرد و الزامات فنی از جمله تحمل بار، قابلیت عایق حرارت، مقاومت در برابر آتش و نفوذ صدا را برای مشتری فراهم کند. پوشش پانل ها از فولادهای موجود با ضخامت استاتیک تعریف شده و رنگهای متنوع با توجه به تقاضای سرمایه گذار است.

امروزه در دنیای مدرنیته که ساخت و ساز رو به پیشرفت است، و هدف اهالی صنعت و تجارت سرعت بخشیدن به ساخت پروژه ها در عین داشتن کیفیت خوب است. از این رو ساندویچ پانل اقتصادی و صنعت ساندویچ پانل تا حد قابل ملاحظه ای این مساله را حل نموده است. چرا که هم از لحاظ سبکی و تنوع در اندازه و رنگ باعث سرعت بخشیدن به انجام پروژه ها می شود و هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

مزایای ساندویچ پانل

عایق پانل ها عملکرد انرژی را افزایش و مصرف انرژی را کاهش می دهد، عمر ساختمان را افزایش می دهد و منجر به کاهش هزینه های نگهداری آن می شود و به عنوان محافظ سرمایه عمل می کند. بنابراین جلوی هزینه های اضافی که در ساختمان های معمولی متحمل می شوند را می گیرد.

آماده کردن ساندویچ پانل در کارگاه و یا همان پیش ساخته بودن آن این امکان را نیز فراهم میکند که نیروی انسانی در انجام پروژه کم تر باشد و هزینه کارگر نیز کاهش یابد.

همچنین در خود ساندویچ پانل نیز راه هایی ازجمله کاهش گام های بکار رفته ، استفاده از پانل های یک رو فلز و ….. نیز امکان کاهش هزینه را فراهم می کند.

جهت مطالعه مقالات بیشتر در مورد ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان