تست ساندویچ پانل
اکتبر 26, 2016
تصویر معدن طلای زر کاوان ارسباران 6
کانکس , کانکس کارگاهی ، کانکس سیار
ژانویه 1, 2017

معرفی ساندویچ پانل ترک

ساندویچ پانل ترک با فولاد گالوانیزه یا ورق آلومینیوم  دو لایه از ضخامت بادانسیته های مختلف است. مابینشان پلی یورتان تزریق شده و با استفاده از کامپوزیت و مواد پوششی سقف تولید و نقاشی شده است. پوشش سطحی به عنوان مواد آرایشی استفاده می شود. گزینه ساندویچ پانل به دلیل سهولت در نصب و لوازم جانبی و ارائه راه حل های جایگزین برتر در ساختمان برای پوشش سقف و دیوارمناسب می باشد. استفاده از ساندویچ پانل  در سطوح نسبتا بالایی گرما فراهم می کند و عایق آب و صدا است و حذف پوشش هایی مانند گچ و رنگ در ساختمان را در پی دارد.

در ساندویچ پانل ترک در سطوح بالا و پایین از فولاد گالوانیزه استفاده می شود و با تکنولوژی پوشش سیم پیچ رنگ شده اند. فن آوری این پانل ها در شرایط فضای باز برای سال های بسیاری سبب به وجود آمدن رنگ های مختلف و مقاوم در برابر خوردگی شده است. تولید پانل های عایق در ضخامت های مختلف، استفاده از فولاد و آلومینیوم، وانواع سیستم های حامل و سازه برای انطباق با گزینه های مواد است.

مشخصات فنی ساندویچ پانل ترک

ماده عایق اولیه در ساندویچ پانل پلی اورتان در پشم سنگ و سپس پیکربندی پلی استایرن (EPS) است. نقاشی های پلی استر، PVDF، پلاستیزول، و یکی از انواع رنگ پلی اورتان استفاده شده است. به طور کلی،از انواع رنگ های استاندارد برای فلز ساندویچ پانل از رنگ پلی استر استفاده می شود. ورق بارنگ پلی استر پوشش داده شده و باضخامت ۰٫۵۰ میلی متر و ۲۵ میکرون سطح رنگ مبتنی بر پلی استراست و سطح داخلی بوش نقاشی از فولاد گالوانیزه است.

ساندویچ پانل با سهولت نصب و راه اندازی و با توجه به اندازه مناسب در پروژها  و نیز سقف و نما مورد استفاده است. واز اتلاف انرژی و زمان جلوگیری می کند.و همچنین دارای وزن کم و ظرفیت حمل بار بالا است.

ساندویچ پانل ترک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان