نصب ساندویچ پانل
ژوئن 1, 2017
تصویر تولید ساندویچ پانل 1
تولید ساندویچ پانل
ژوئن 13, 2017

جهت خرید و نصب ساندویچ پانل ماموت و یا مشاوره رایگان با شماره ۳۳۳۵۰۹۷۰-۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.
رسالت ما ، آگاهی دادن به مشتری است.

ساندویچ پانل

برای بررسی انواع ساندویچ پانل از لحاظ برند و کارخانه تولیید کننده آنها به تعداد زیادی از تولید کنندگان می رسیم که به دو دسته اصلی می توان تقسیم بندی کرد  .

خط تولید ساندویچ پانل دیس کانتینیوس(dis continues) یا ناپیوسته :

تعدادی از کارخانجات دارای خط تولید ناپیوسته می باشند که کیفیت تولیدی محصولات در مقایسه با خط تولید پیوسته ساندویچ پانل ، پایین تر است ولی جهت تولید ساندویچ پانل در انواع مختلف تکنولوژی آسانتری دارد. برای مثال تولید ساندویچ پانل پشم سنگ با خط تولید ناپیوسته بهتر و راحت تر است و یا تولید ساندویچ پانل کلید دار با خط تولید نا پیوسته امکان پذیر است ولی با این حال کیفیت تولیدی آنها از نظر چفتی و دیگر موارد در حد عالی نیست.

خط تولید ساندویچ پانل کانتینیوس (continues) پیوسته :

اکثر کارخانجات تولید ساندویچ پانل دارای خط تولید پیوسته هستند که از جمله این کارخانجات ساندویچ پانل می توان شرکت ماموت پانل ،کبیر پانل، مهران پانل و دیگر کارخانجات را نام برد با توجه به اینکه ساندویچ پانل ماموت از رهبران ساندویچ پانل ایران می باشد ولی شرکت هایی مانند کبیر پانل و یا دلتا پانل در سالهای اخیر رقیب اصلی شرکت ساندویچ پانل ماموت می تواند باشند .

شایان ذکر است نویسنده سعی بر این داشته با رعایت انصاف در گفتار و نوشتار فقط راهگشایی برای مشتریان صنعت ساندویچ باشد .

ب توجه به پیشرفت روز افزون صنعت،تولید کنندگان مجبور به افزایش سطح کیفی تولیدات خود می باشند در این میان شرکت فن گستر تاوریژ به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب ساندویچ پانل و مشاور مشتریان و سازندگان سازه های صنعتی در زمینه پوشش سالن ها می باشد و با تجربه ای درخشان ورعایت حقوق مشتریان از جایگاه مناسبی در این صنعت برخوردار است.

باتوجه به شرایط حال حاضر شرکت فن گستر تاوریژ تمام تلاش خود را در جهت ارائه اطلاعاتو مشاوره هایی صادقانه و بصورت رایگان انجام داده و امید آن را دارد در آینده ای نچندان دور در زمینه ساخت کارخانجات از پی تا کلید در در خدمت صنعت گران کشور باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان