تصویر معدن طلای زر کاوان ارسباران 6
کانکس , کانکس کارگاهی ، کانکس سیار
ژانویه 1, 2017
نصب ساندویچ پانل
ژوئن 1, 2017

قیمت ساندویچ پانل بر چسب نوع ،کیفیت،مدل و ضخامت و نوع ورق مورد استفاده ممکن است  ۳۸۰۰۰ تومان تا ۱۲۰۰۰۰ تومان تفاوت داشته باشد.

در این مقاله برآنیم تا با بررسی عوامل تغیر قیمت ساندویچ پانل، مشتری را در اگاهی هرچه بیشتر محصول خریداری شده یاری نماییم.

لیست قیمت ساندویچ پانل

نوعمشخصات فنیدانسیتهضخامتقیمت ( ریال )
پلی یورتان سقفیعرض مفید 1متر404CM1.530.000
پلی یورتان سقفی یک رو ورق یک رو فویلعرض مفید 1متر302CM1.100.000
پلی یورتان دیواریعرض مفید 1متر404CM1.430.000
پلی یورتان دیواری پیچ مخفیعرض مفید 1متر404CM1.460.000
پلی استایرن سقفیعرض مفید 96 سانتی متر155CM1.180.000
پلی استایرن دیواریعرض مفید 95 سانتی متر155CM1.080.000

توجه :

  • ورق مورد استفاده ، گالوانیزه رنگی به ضخامت ۰٫۵ میلی متر فولاد مبارکه می باشد و در صورت کاهش به ۰٫۴ میلیمتر ، ۹۰٫۰۰۰ ریال به ازای هر متر قیمت ها کاهش خواهد یافت.
  • فوم پلی یورتان مورد استفاده از نوع ۲ B دیر سوز خود خاموش شونده با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.
  • به ازای هر سانتی متر افزایش ضخامت در ساندویچ پانل های پلی یورتان ، مبلغ ۹۰٫۰۰۰ ريال و به ازای هر سانتی متر افزایش ضخامت در ساندویچ پانل های پلی استایرن ، مبلغ ۳۵٫۰۰۰ ريال به مبالغ فوق افزوده خواهد شد.
  • در صورت استفاده از لمینت در هر طرف از ورق مبلغ ۷٫۵۰۰ ريال به مبالغ فوق افزوده خواهد شد.
  • ۱ درصد هزینه بسته بندی و تکمیل به کل فاکتور افزوده خواهد شد.
  • در صورت ارائه فاکتور رسمی ۹ درصد ارزش افزوده لحاظ خواهد شد.
  • هزینه حمل به عهده خریدار می با شد.
  • به دلیل نوسان قیمت ها لطفا برای اطلاع از قیمت های دقیق با شماره تلفن ۳۳۳۵۰۹۷۰-۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

مواردی که موجب تغییر قیمت ساندویچ پانل می شود:

  • ساندویچ پانل ایرانی و ترک: در این دسته بندی ساندویچ پانل ترک به علت هزینه های گمرکی و ترخیص در موارد مشابه حدودا به ازای هر متر مربع ۲۲۰۰۰ تومان گرانتر از ساندویچ پانل ایرانی خواهد بود البته شایان ذکر است کیفیت ساندویچ پانل ها ی ترک از نوع ایرانی خود بهتر بوده و با تنوع رنگ و مدل ساندویچ پانل همراه است .قابل توجه است که قیمت ساندویچ پانل ترک در مناطق ازاد تجاری مانند بندر ماهشهر بندرانزلی جلفا و ماکو و دیگر مناطق تجاری ب ازای هر متر مربع حدودا ۳۰۰۰ تومان ارزان تر از مشابه ایرانی خود است.
  • عایق داخلی سادویچ پانل تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد: ساندویچ پانل با عایق داخلی پلی استایرن نسبت به عایق داخلی پلی یورتان از لحاظ قیمت به اعزای هر متر طول حدود ۱۴۰۰۰ تومان ارزانتر می باشد این در حالی است ک دانسیته داخلی هر دو نوع ساندویچ پانل تاثیراتی روی قیمت ساندویچ پانل دارد.
  • ورق ساندویچ پانل: نوع ورق استفاده شده در ساندویچ پانل بسته ب اینکه دارای چه ضخامتی باشد موجب کاهش و یا افزایش قیمت ساندویچ پانل می گردد. شایان ذکر است که کارخانه تولید کننده ورق بسته به اینکه فولاد مبارکه باشد یا ورق از کارخانجات چینی تهیه شده باشد می تواند بر روی قیمت ساندویچ پانل اثر گذار باشد نوع ورق ساندویچ پانل نسبت به اینکه ورق المینیوم ،گالوانیزه و یا آلوزینگ و فویل باشد باعث تغییر قیمت ساندویچ پانل می شود.
  • کیفیت ساندویچ پانل: کیفیت ساندویچ پانل را چندین عامل مشخص می کند که چفتی ساندویچ پانل نوع ورق نوع عایق داخل آن و تکنولوژی خط تولید ساندویچ پانل مشخص می کند که در قیمت ساندویچ پانل نقش کوچکی را ایفا می کند.
  • تاثیرات ضخامت ساندویچ بر قیمت ساندویچ پانل: در صورتی که ساندویچ پانل پلی یورتانباشد به اعزای هر سانت افزایش یا کاهش ضخامت ساندویچ پانل حدودا به اعزای هر متر مبلغ ۴۰۰۰ تومان تغییر خواهد کرد و در صورتی که ساندویچ پلی استایرن باشد این مبلغ ۱۵۰۰ تومان خواهد بود.

قیمت ساندویچ پانل 3قیمت ساندویچ پانل

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان