ساندویچ پانل کامپوزیت
آگوست 28, 2016
انواع ساندویچ پانل
سپتامبر 12, 2016

معرفی ساندویچ پنل دیواری

ساندویچ پنل دیواری یک نوع مدرن از دیوار عایق پیش ساخته است که وزن سبکی دارد و از لایه های داخلی و خارجی با هسته عایق که سفت و سخت و با مقاومت بالا و مشخصات خاص تشکیل شده است.لایه های خارجی و داخلی  پانل های دیوار، می تواند از پیش رنگ شده گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس، پشم شیشه، سنگ گچ و یا ورق پی وی سی باشد.

لایه فوم عایق دارای استاندارد و مقاوم در برابر آتش است. چگالی فوم بین دو لایه ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. ساندویچ پنل های دیواری می تواند تولید را در هر طول مورد نیاز و ضخامت از ۲۰ میلی متر تا ۲۵۰ میلی متر و عرض ۹۶۰ میلی متر تا ۱۱۹۵ میلی متر داشته باشد. امروزه در کشورهای صنعتی این پانل به عنوان دیوارهای پیش ساخته برای مدارس، ساختمان های مسکونی، ادارات، اتاق سرد، اتاق های تمیز، ساختمان های نظامی، سوله، ساختمان کشاورزی، فروشگاه ها، سالن های صنعتی، سالن های ورزشی و سالن های ورزشی، پرورش مرغ و  غیره استفاده می شود. از آنجا که فوم پلی اورتان عایق بزرگ سرما و گرما است، می توانید از آن برای کاهش هزینه و صرفه جویی در مقدار زیادی از انرژی استفاده کنید.

در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی، فوم پلی اورتان بسیار بهتر است. فوم پلی اورتان ۵۰ میلی متر است که همان ارزش عایق به عنوان ضخامت ۱۷۲۰ میلی متر آجرکاری را دارد.

اتصال فوم پلی یورتان به لایه های دیگر عالی است به طوری که یک پانل ساخته شده از سه لایه می تواند به عنوان یک شی یکپارچه در نظر گرفته شود. این انسجام مانع جدا شدن فوم از ورق فلزی می شود. ساندویچ پنل های دیواری در برابرهر نوع از خوردگی، پوسیدگی بسیار مقاوم است.طول عمر طولانی دارد و به نگهداری نیاز ندارد.

ساندویچ پنل دیواری

 

دیگر مزایای ساندویچ پانل های دیواری

– وزن سبک ( بین ۷ تا ۱۳ کیلوگرم در هر متر مربع است ) که می تواند پایه و اساس و ساختار سبک تر شود.

– حمل و نقل سریع و مونتاژ آسان در ارتفاع.

– مقاوم در برابر زلزله

–  عایق گرما، صدا و رطوبت

– داشتن فضای بیشتر از محیط زیست به دلیل ضخامت کم

– هزینه های پایین تر برای ساختار ساختمان های بلند به دلیل وزن سبک سقف و دیوار

– نصب آسان لوله آب، لوله های فاضلاب و کابل برق

– محصولات زیبا و طیف گسترده ای از رنگ ها

– تمیز کردن آسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان