طراحی سالن صنعتی شرکت Armen
طراحی سالن صنعتی شرکت Armen
سپتامبر 20, 2023
طراحی سالن صنعتی در ارمنستان
طراحی سالن صنعتی در ارمنستان
سپتامبر 30, 2023
طراحی سالن صنعتی ( ارمنستان )

طراحی سالن صنعتی ( ارمنستان )

مقدمه

ساندویچ پانل یک سازه ساختمانی است که شامل دو تیغه فلزی و یک لایه عایق است. تیغه‌های فلزی معمولاً از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و لایه عایق معمولاً از پلی‌یورتان یا پلی‌استایرن تشکیل شده است. ساندویچ پانل ها از طریق اتصالات خاصی به هم متصل می‌شوند و می‌توانند به صورت دیواری و یا سقفی استفاده شوند. برای دیوارها و سقف‌های ساختمان‌ها استفاده می‌شوند و به دلیل ویژگی‌هایی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت در برابر آتش، سبکی و سهولت در نصب، محبوبیت زیادی بین معماران و سازندگان دارند.

کاربرد ساندویچ پانل

کاربردهای ساندویچ پانل شامل ساختمان‌های صنعتی، تجاری، انبارها، سوله‌ها، سردخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، ورزشگاه‌ها، فضاهای مسکونی و معابر عمومی می‌شوند. این سازه ها به عنوان دیوار جداکننده بین فضاها، سقف‌های سازه، درب‌ها و شیروانی‌های ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. پانل‌ ها به دلیل عایقی بودن، کاهش هزینه‌های انرژی، سبک بودن و سرعت نصب، انتخاب مناسبی برای سازه‌ها و ساختمان‌های مختلف است. همچنین، ساندویچ پانل ها می‌توانند به صورت سفارشی با ضخامت و ابعاد متفاوت تولید شده و بر اساس نیاز ساختمان و محیط، انواع رنگ‌ها و طرح‌ها بر روی آنها قابل اجرا باشد.

این متریال برای ساخت انواع سازه های ساختمانی از جمله دیوارها و سقف‌ها استفاده می‌شود. این پانل ها به دلیل ویژگی‌هایی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت در برابر آتش، سبکی و سهولت در نصب، در بسیاری از بخش های صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، در تجارت، این نوع پانل به عنوان حائل جدا کننده یا سقفی برای انبار و سوله‌ها استفاده می شود؛ و در صنایع غذایی، سردخانه‌ها با استفاده از ساندویچ پانل ها ساخته می شوند. همچنین، در بخش مسکونی، برای ساخت دهلیز و دیوار‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی اگر قصد ساخت سازه ای با دوام و مقاوم در برابر شرایط مختلف هوایی و با کاربری های مختلف را دارید، ساندویچ پانل که دارای خصوصیات خوبی از جمله مقاومت به آتش، عایق حرارتی، صوتی و نوری و بالابردن کارایی بر روی انرژی هستند، گزینه خوبی برای شما خواهند بود.

شرکت فن گستر تاوریژ به عنوان بهترین اجرا کننده ساندویچ پانل دیواری و سقفی با فوم پلی یورتان محسوب شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

پروژه طراحی سالن صنعتی ( ارمنستان )

این پروژه در حال حاظر در مرحله طراحی می باشد. منتظر ویدیوی اجرای پروژه باشید…

 

 

ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید: https://www.instagram.com/fangostartavrizh

شرکت فن گستر تاوریژ

شرکت فن گستر تاوریژ


آدرس : تبریز – چایکنار – کوی دمشقیه
( جنب اداره تامین اجتماعی کل )
ساختمان مهندسان طبقه اول- واحد A
تلفن : ۳۳۳۵۰۹۷۰-۰۴۱
فکس : ۳۳۳۶۵۸۲۵-۰۴۱
همراه (واتساپ) : ۰۹۱۴۳۰۳۸۹۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان