ساندویچ پانل سردخانه ای
جولای 22, 2016
اتاق تمیز ( کلین روم )
جولای 22, 2016
نمایشگاه مصالح ساختمانی تهران4

متا پانل ; نمایشگاه مصالح ساختمانی

معرفی ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری عایق حرارتی ،آب و عایق صدا، ایمن در برابرآتش مطابق با ساختار عایق در ساختمان ها که پاسخگویی به نیازهای بخش صنعت است، زندگی را ساده تر و راحت تر کرده است. مقرون به صرفه، زیبا و با کیفیت بودن ساندویچ پانل دیواری کمک می کند تا با خیال راحت حفاظت از ساختمان در شرایط محیط بیرونی انجام گیرد. ساندویچ پانل دیواری به تازگی در کشور ما به عنوان متریال پوشش در دیوارها، پارتیشن داخلی پوشش سقف و دیوار سردخانه های ثلبت و متحرک یا اتاق سرد بسیاری از ساختمان های مانند ساختمان اجتماعات و سالن صنعتی، کارخانه ها و اتاق های ذخیره سازی، مراکز خرید، پوشش سقف و دیوار کانتینر و کانکس ها و غیره استفاده می شود.

ساندویچ پانل دیواری

با سعی و کوشش و حفظ ارزش های آن از جمله کیفیت مواد خام، شبکه مجاز نمایندگی ها و خدمات نصب و راه اندازی موثر و کنترل کیفیت در هر مرحله از شروع تولید با کیفیت خوب و ورود مواد اولیه تا تحویل، در انطباق با استانداردهای بورس اوراق بهادار تهران، EN و ISO، در حال حاضر در فرآیند تولید ساندویچ پانل در طول این طرز فکر، آن را تبدیل به یکی از موسسات پیشگام پیشرو در صنعت کرده است.

ساندویچ پانل دیواری در فرم های مختلف با پیچ مخفی و پیچ خارجی در رنگ های متنوع  طراحی و برای هر نوع نیاز تولید شده است.

ورق گالوانیزه و ورق آلومینیوم در اشکال مختلف در ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود. تولید رنگ کویل ورق فلزی مطابق با ECCA ( اروپا کویل پوشش ) استانداردهای فرم درخط تولید ساندویچ پانل داده می شود. بسته به نوع استفاده در نظر گرفته شده از مواد عایق و نیاز به عایق کاری، پر کردن پانل بیشتر با مواد پلی اورتان (PUR)، Polyisocyanat (PIR) و پشم سنگ در ساندویچ پانل دیواری می باشد.

ویدیو مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری :

جهت مطالعه مقالات بیشتر در مورد ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان