ساندویچ پانل پلی کربنات
جولای 17, 2016
نمایشگاه مصالح ساختمانی تهران4
ساندویچ پانل دیواری
جولای 22, 2016

معرفی ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای سقفی و دیواری عایق حرارتی ، آب و صدا می باشند و ساختار ضد آتش مطابق با ساختمان آن، نیازهای صنعت را برآورده و زندگی را راحت و آسان می کند .

این واقعیت که آنها مقرون به صرفه ، زیبا و باکیفیت هستند کمک می کند تا با خیال راحت از ساختمان در مقابل عوامل محیطی محافظت کنیم.

شرکت ما نه تنها در راستای پاسخ به نیازهای شما در زمینه ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری ،پارتییشن بندی داخل ساختمان در ساختمان های اداری ،صنعتی ، تجاری و مراکز خرید که مقرون به صرفه هم می باشد آماده رائه خدمات است. بلکه در پوشش سیستم های اتاق سرد ،سردخانه ها نیز که عایق بودن اهمیت بسزایی دارد می تواند نیازهای شما را با توجه به مقرون به صرفه بودن ساندویچ پانل سردخانه ای، برآورده کند.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای

شرکت فن گستر تاوریژ راه حل های سریعی با بهترین نوع عایق حرارتی ، ساندویچ پانل سردخانه ای ، برای جاهایی که نگرانی هایی از بابت وضعیت پزشکی دارویی ، موادشیمیایی و مواد غذایی دارند، ارایه می دهد.

شرکت فن گستر تاوریژ ساندویچ پانل های با کیقیت و قیمت مناسب با عایق حرارتی بالا برای اتاق های سرد، حفظ و نگهداری گوشت، سبزیجات، میوه ها و غذاهای دریایی در مگامارکت ها، هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها ارائه می دهد.

همچنین شرکت فن گستر تاوریژ ساندویچ پانل سردخانه ای برای اتاق های سرد اعم از بیمارستان های، آزمایشگاه ها، وسردخانه هایی برای نگهداری گوشت، لبنیات، موادغذایی، گوشتی، گیاهی، غذاهای دریایی ،غذاهای منجمد وسردخانه ای بزرگ صنعتی ارائه می دهد.

به دلیل رنگ خاص ضد باکتریال این نوع ساندویچ پانل هاست که می توان دراتاق های سرد، تمیز، بهداشتی استفاده شود این نوع پانل ها به دلیل اتصالات دوطرفه ای که دارند و از دولبه به هم به خوبی چفت می شوند در سقف نیز مانند دیوار به خوبی استفاده می شود.

در سطوح ورق این نوع ساندویچ پانل ها به غیرازورق گالوانیزه رنگی می توان از فولاد های ضدزنگ نیز استفاده کرد .

ساندویچ پانل های سردخانه ای که شرکت فن گستر تاوریژ ارائه می دهد بر طبق استاتدارد های TSE ,ISO,ENمی باشد . که در این راستا با تضمین کیفیت فوم و ورق های گالوانیزه رنگ شده یا فولاد ضدزنگ و خدمات نصب آنها به شما اطمینان خاطر می دهد.

جهت مطالعه مقالات بیشتر در مورد ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان