نصب اتاقک با ساندویچ پانل
فوریه 21, 2021
پروژه ساخت سوله
پروژه ساخت سوله قسمت ۱
می 22, 2023
پروژه تاو کاغذ ارس

پروژه تاو کاغذ ارس

مقدمه

امروزه با توجه به ویژگی هایی که ساندویچ پانل دارد، استفاده از این متریال به دلیل استحکام و عایق بندی در صنعت ساخت و ساز رو به افزایش بوده و در کارخانه، سوله، کارگاه، پوشش سقف و دیواره سازه های پیش ساخته و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده است; دو لایه خارجی که اغلب از جنس فلز بوده که بیشتر از ورق گالوانیزه می باشد، یک لایه میانی که از اغلب از جنس پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ می باشد. شرکت فن گستر تاوریژ به عنوان بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل دیواری و سقفی با فوم پلی یورتان محسوب شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

انواع ساندویچ پانل

  • ساندویچ پانل سقفی

از ساندویچ پانل های سقفی برای پوشش سقف های کاذب، ساخت فضاهای صنعتی مانند سوله و سالن تولید یا ساخت سقف های پیش ساخته استفاده می شود. عوامل مختلفی، طراحی و تولید این نوع پانل ها را تحت تأثیر قرار می دهند؛ برای مثال نوعی از ساندویچ پانل سقفی که برای نصب در شرایط آب و هوایی مرطوب تولید و نصب می شود با پانلی که باید در نواحی گرم و خشک نصب می شود، متفاوت است. ضخامت این ساندویچ پانل ها نیز مقادیر متفاوتی دارند که کارایی آنها را مفیدتر کرده است. این پانل ها باید در مقابل رطوبت، دمای بالا، سرما، وزش باد شدید، بارش باران و برف، فشار، نور آقتاب، خوردگی و … مقاومت بالایی داشته باشد؛ همچنین سازه هایی که در مناطق بادخیز نصب می شوند باید از استحکام بسیار بالاتری نسبت به سایر مناطق برخوردار باشند.

  • ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری برای نصب به عنوان دیوار پیش ساخته استفاده می شود. این ساندویچ پانل ها کاربرد متعددی دارند که پوشش اطراف سوله ها، دیوارهای کانکس های صنعتی و عمومی، دیواره های انبار، اتاقک های اسکان موقت در مکان های توریستی و تفریحی، کانتینرهای حمل بار، اتاقک های سیار برای کاربردهایی نظیر سفرهای بلند مدت و … از مهمترین آن ها محسوب می شوند. ساندویچ پانل های دیواری مطابق با نیاز مشتریان در ابعاد و اندازه های متنوع تولید می شوند.

پروژه تاو کاغذ ارس

در این پروژه از ساندویچ پانل دیواری به ضخامت ۴ سانتی متر با ورق های ۰٫۵ میلی متر به متراژ ۴۰۰۰ متر و ساندویچ پانل سقفی به ضخامت ۴ سانتی متر با ورق های ۰٫۵ میلی متر به متراز ۵۲۰۰ متر استفاده شده است. رنگ ساندویچ پانل ها طوسی با کد رنگی ۷۰۴۰ و سرمه ای با کد رنگی ۵۰۰۵ می باشد. همچنین برای زیباسازی از انواع فلاشینگ و برای عایق کاری و درز بندی از چسب پلی یورتان استفاده شده است.

 

 

ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید: https://www.instagram.com/fangostartavrizh

شرکت فن گستر تاوریژ

شرکت فن گستر تاوریژ


آدرس : تبریز – چایکنار – کوی دمشقیه
( جنب اداره تامین اجتماعی کل )
ساختمان مهندسان طبقه اول- واحد A
تلفن : ۳۳۳۵۰۹۷۰-۰۴۱
فکس : ۳۳۳۶۵۸۲۵-۰۴۱
همراه (واتساپ) : ۰۹۱۴۳۰۳۸۹۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان