ساندویچ پانل پشم سنگ
آگوست 25, 2016
ساندویچ پنل دیواری
سپتامبر 1, 2016

معرفی ساندویچ پانل کامپوزیت

ساندویچ پانل کامپوزیت با هسته داخلی شفاف سلولی با پیوند لایه های خارجی در اکریلیک ارائه شده و پس از اتمام در رنگ های مختلف و استاندارد موجود است.

به لطف ویژگی های ساندویچ پانل کامپوزیت بسیار سبک وزن، سفت، شفاف و از ویژگی های منحصر به فرد زیبایی شناسی ناشی از الگوی هندسی هسته ی اصلی آن برخوردار است، این ساختار پانل دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در محیط داخلی است.

پانل شفاف کامپوزیت برای معماری داخلی طراحی شده و برای افزایش کارایی صوتی در فضای داخلی است. ساندیچ پانل کامپوزیت با پلی کربنات شفاف و سلول هسته استوانه، رزین میکرو سوراخ پلی استر ساخته شده وضخامت روکش در هر دو طرف ۱mm است .

ساندویچ پانل کامپوزیت

 

 

 کاربردهای اصلی ساندویچ پانل کامپوزیت

  • بهبود اجرای آکوستیک در فضای داخلی
  • دارای نور پس زمینه آکوستیک سقف کاذب
  • پارتیشن بندی شفاف با اجرای آکوستیک
  • روکش دیوار با بهبود اجرای آکوستیک

یک پانل کامپوزیت قوی به لطف ویژگی های فن آوری ، هسته آلومینیوم لانه زنبوری آن وام گرفته شده از برنامه های کاربردی و فن آوری بالاتر مانند تکنولوژی هایی که در هوا فضا کاربرد دارد این هسته لانه زنبوری طراحی و مشخص می شود.

مواد پانل کامپوزیت فلزی تشکیل شده از دو پوسته نازک از فلز که در یک فرایند مداوم تحت کنترل فشار، حرارت، و تنش به یک هسته پلاستیکی متصل است.

در حال حاضر که بر روی یک سلول بسته  از کاغذ بازیافت کرافت درهسته کامپوزیت استفاده می شود. از ساندویچ پانل کامپوزیت در ایجاد یک قایق سبک و قوی،برای برنامه های کاربردی از جمله مبلمان اداری قابل بازیافت، غرفه های نمایشگاهی، و تقسیم دیوار استفاده می شود.

قدرت و توان پانل کامپوزیت وابسته به دو عامل  پوسته و رابط بین پوسته و هسته است.

بسته به نیازهای یک برنامه خاص پوست کامپوزیت معمولا شیشه ای و یا فیبر کربن است.

جهت مطالعه مقالات بیشتر در مورد ساندویچ پانل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان