سوله
سوله چیست و برای پوشش سوله از چه چیز باید استفاده کنیم؟
ژوئن 18, 2018
ساندویچ پانل چیست
ساندویچ پانل چیست ؟ چه کاربردی دارد؟
ژوئن 30, 2018
استفاده از ساندویچ پانل

انواع روشهای استفاده از ساندویچ پانل آشنا هستید؟با ما همراه شوید؛

ساندویچ پانل یکی از مصالح با کیفیت و استاندارد در زمینه ساختمان‌سازی است که از کاربردهای فراوانی برخوردار است. مقاومت و دوام و ماندگاری یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک سازه است که در هنگام ساخت، باید بر اساس اصول و استانداردهای لازم مورد توجه قرار گیرد.

ساندویچ پانل یکی از انواع متریال های با کیفیت در صنعت ساخت‌وساز است که کلیه این ویژگی‌های مهم را در برمی‌گیرد. کانکس‌های دکوراتیو نیز یکی از انواع سازه‌هایی است که در هنگام ساخت باید به دوام و مقاومت آن توجه شود.

امروزه انواع متنوعی از طرح، رنگ و مدل‌های متنوع ساندویچ پانل در ساخت کانکس‌های دکوراتیو استفاده می‌شود. به همین دلیل کانکس‌های دکوراتیو جایگزین کانکس‌های ساده و قدیمی در دفاتر پارک‌ها، شرکت‌ها، نمایشگاه‌ها و فضاهای سبز شده است.

ین نوع کانکس‌ها را می‌توان با بهترین نوع ساندویچ پانل‌های منحصر به فرد امروزی تولید و با بهترین نوع و طرح به اجرا درآورد. چراکه با این کار می‌توان سازه‌های جذاب و چشمگیری در فضای شهری ایجاد نمود تا هم بتوان به جذب توریست کمک کرد و هم در زیبایی شهر و روحیه افراد تأثیر شگفت‌انگیزی گذاشته شود.

استفاده از ساندویچ پانل

انواع کانکس ساخته شده با استفاده از ساندویچ پانل

  • کانکس‌های مسکونی شامل انواع ویلایی و خانه‌های پیش‌ساخته
  • کانکس‌ها مربوط به خدمات شهری که برای فضاهای عمومی و شهری تولید می‌شوند و در انواع مکان‌های فروشگاهی، کافی‌شاپ، ایستگاه اتوبوس، عابربانک، سرویس بهداشتی و … به کار می‌روند. معمولاً این کانکس‌ها از طرف شهرداری به صورت مجموعه‌های توریستی و گردشگری طراحی و تولید می‌شوند.
  • کانکس‌های کارگاهی نیز برای انواع کارگاهی و عمرانی تولید می‌شوند.
  • کانکس‌های اداری جهت برگزاری اتاق جلسه، کنفرانس و همایش و گردهمایی‌ها به کار می‌روند و می‌تواند به صورت دفتر فروش یا مدیریتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • کانکس‌های سفارش نیز با قابلیت‌های اختصاصی خود جهت کاربری‌های لوکس به کار می‌روند.

طراحی کانکس‌های دکوراتیو با استفاده از ساندویچ پانل

اگر ساخت کانکس‌های دکوراتیو با استفاده از ساندویچ پانل با توجه به نوع سازه و محل قرارگیری آن‌ها طراحی شود، فضایی بسیار جذاب و همه‌پسند به اجرا در خواهد آمد. همان‌طور که در تصویر قابل مشاهده است این کانکس یکی از انواع کانکس‌های مسکونی به شمار می‌آید که از کلیه امکانات و ویژگی‌های مسکونی، ویلایی و خانه‌های پیش‌ساخته  اعم از اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی را شامل می‌شود.

به دلیل اینکه این کانکس‌ها به خانه‌های قابل حمل شناخته می‌شوند ساندویچ پانل بهترین متریال شناخته شده در این مورد است که به کار می‌رود.در تولید این کانکس مسائلی شامل دوام، ماندگاری، مقاومت، امنیت در برابر عوامل جوی به‌طور دقیق اجرا شده است.

حتی  به دلیل اینکه کانکس ممکن است دورتر از مناطق عمومی قرار بگیرد امنیت لازم در برابر سرقت و تخریب برای آن اجرا خواهد شد و از ساندویچ پانل‌های ویژه برای این کار استفاده می‌شود. از طرفی چیدمان فضای داخلی و زیبایی ظاهری که با  استفاده از ساندویچ پانل در ترکیب این سازه با فضای اطراف آن ایجاد نموده است از نکات بسیار مهم این محصول است که در این سازه به نمایش گذاشته شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان