ساندویچ پانل ویژه مناطق آزاد
ساندویچ پانل در مناطق ویژه آزاد اقتصادی
جولای 25, 2018
با استفاده از ساندویچ پانل های استاندارد سازه های کاربردی و ایمن تهیه کنید
آگوست 5, 2018
واردات ساندویچ پانل

واردات ساندویچ پانل در  کشور همسایه یعنی عراق به شکل وسیعی در حال جریان است چرا که کشور عراق به دلیل نفت‌خیز بودن و اینکه سرمایه گذاری‌های وسیعی که از طرف شرکت‌های خارجی با این کشور در حال شکل گرفتن است موجب شده تا به طور گسترده‌ای در فضای شهری تأثیرگذار باشد.

از این‌رو استفاده از ساندویچ پانل به دلیل زیبایی، مزایا و کاربردهای فراوانی که دارد منجر به رواج یافتن این محصول در کشور عراق شده است. این پوشش را می‌توان در ساخت انواع شاتل‌های فضایی، پمپ بنزین‌ها، گلخانه‌ها، ویلاها، ساختمان‌های اداری، مسکونی، کانکس‌های توریستی، سوله، سردخانه، کارخانه‌های مواد غذایی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه، رستوران، کافه و انواع جاهای تفریحی و … به کار برد.

به گونه‌ای که ساندویچ پانل به دلیل انواع طراحی، شکل، رنگ‌بندی و مدل‌های بسیاری که وارد بازار شده است سازه‌های زیبا و چشمگیری را از خود بر جای نهاده است. از طرفی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصول سبک بودن آن است که جایگزین مناسب مصالح قدیمی و سنگین شده است.

ساختار ساندویچ پانل چگونه است و چه مزایایی در آن هست؟

اگر شما در زمینه‌ی ساخت و ساز فعالید حتما نام ساندویچ پانل را شنیده‌اید. باید بگوییم که ساندویچ پانل‌ها به صورت یک ساختار سبک و مرکب از چند لایه به همراه یک عایق نرم (دارای خواص فیزیکی خاصی هستند و عایق به کار رفته برای هر سازه متفاوت است) است.

این محصول در دو گروه سقفی و دیواری تولید می‌شود و عایق‌های آن شامل پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ می‌باشد. این پوشش در کنار وزن سبک خود از مقاومت بالایی برخوردار است که در پی‌سازی و با نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌های اقتصادی، در ساخت سازه‌های مرتفع به خوبی به کار می‌رود.

از دیگر مزایای ساندویچ پانل می‌توان به قابلیت استفاده در تمام اقلیم‌ها، حمل‌ونقل آسان، نصب و اجرای آسان، کاربری در پروژه‌های مختلف، رنگ‌بندی زیبا و متنوع،  مقاوم در برابر آتش و کاهش اشتعال، مقاوم در برابر نیروهای طبیعت همچون زلزله، سیل و طوفان، دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت بودن، نظافت و شستشو آسان و کاملاً بهداشتی و عایق دما، صدا و رطوبت این محصول اشاره کرد.

شرکت‌ فن گستر  در زمینه واردات ساندویچ پانل

شرکت‌ فن گستر تاوریژ به عنوان وارد کننده کشورهایی همچون عراق می‌توانند جهت واردات ساندویچ پانل با شرکت‌های معتبر ایرانی در ارتباط باشند و محصول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی از این شرکت‌ تهیه نمایند.

این شرکت‌ کلیه خدمات مراحل خرید، ترخیص، حمل و انجام امور بازرسی را با اطمینان خاطر برای مشتریان انجام خواهند داد. شما می‌توانید با ما همین الان تماس بگیرید و با ما در مورد درخواست‌های صادرات و واردات ساندویچ پانل به طور مستقیم صحبت کنید.

شرکت فن گستر علاوه بر واردات ساندویچ پانل در ایران در انجام کلیه پروژه‌های مختلف در موارد مشابه نیز فعال است.  با ما هم اکنون تماس بگیرید تا بتوانیم پلی برای شما در زمینه‌ی صادرات و واردات ساندویچ پانل در ایران و کشورهای منطقه فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان