تصویر ساندویچ پانل تبریز 1
ساندویچ پانل تبریز
ژوئن 19, 2017
رضایت نامه شرکت فن گستر تاوریژ
رضایت نامه ها
آگوست 18, 2017

کانکس کارگاهی

کانکس ها در انواع مختلف و جهت مصارف گوناگونی طراحی و ساخته می شوند ،به عنوان مثال کانکس ویلایی، کانکس های خوابگاهی ،کانکسهای نگهبانی ،کانکس اداری، کانکس های آشپزخانه ای،و کانکس های کارگاهی که خود شامل ترکیبی از انواع کانکس های ذکر شده می باشند.

امروزه جهت سرعت بخشیدن به امر ساخت سازهای جاده ای و یا در پروژه های عمرانی،آبرسانی،گازرسانی،زه کشی و راه سازی و سد سازی و در کل در پروژه هایی که نیاز به تجهیز کارگاه می باشند ساخت کانکس های کارگاهی با ساندویچ پانل پلی یورتان به علت سرعت بالا در کار و عایق بودن دما و صدا مقرون به صرفه تر می باشد.

قابل توجه است که این نوع کانکسهای کارگاهی می تواند دارای اتاق های بسیار لوکس صیرتی و یا خوابگاهی بود و اتاق هایی متوسط با دیوارهایی مرغوب جهت مهندسان مشاور و پروژه داشته باشند و بسته به نوع استفاده مشتریان مصرفی تغییر و در نهایت موجب تغییر هزینه های ساخت کانکس کارگاهی می شود.

نحوه اجرای کانکس کارگاهی

اسکلت های سازه ها با انواع قوطی قاب بندی شده و سقف و دیوار آن می تواند با ساندویچ پانل پلی یورتان و یا ساندویچ پانل پلی استایرن پوشش داده شود،کف این کانکس ها از بتن شیشه ای تشکیل میشود و یا می تواند در حالت بهتری کاشی کاری یا پارکت اجرا شود. دیوار های داخلی به علت رنگی بودن پانل نیازی به هیچ نوع مشتریاندیگری ندارد ولی معمولا در اتاق های مدیریت و کنفرانس از دیوار پوش استفاده می شود و سقف آن نیز با پنل های گچی و یا پانل های ۶۰*۶۰ پوشش داده می شوند.

سیم روشنایی و گرمایشی نیز از نوع روکار صنعتی بوده و مانند خانه ای داخل شهر می توان از هر نوع سیستم گرمایش و سرمایشی برای کانکس های کارگاهی استفاده نمود. عکس های کارگاهی قابلیت مونتاژ را دارند و در صورت نیاز می توان در پروژه های دیگر شرکت ها مورد استفاده قرار گیرند.

گالری تصاویر کانکس کارگاهی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان