ساندویچ پانل ها
با ساندویچ پانل ها بهترین ها را برای سازه های خود تهیه کنید
آگوست 8, 2018
ساندویچ پانل در آذربایجان غربی
ساندویچ پانل در آذربایجان غربی
آگوست 14, 2018
شرکت فن گستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی است که با تولیدات با کیفیت و استاندارد خود در این زمینه بازار کار را در زمینه واردات و صادرات این محصول در داخل و خارج کشور فعالیت دارد.

برای خرید ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی می‌خواهید اقدام کنید پس با این مقاله از وب‌سایت شرکت فن گستر که ارائه‌دهنده انواع ساندویچ پانل‌های ترک و ایرانی اعم از سقفی و دیواری از جنس پلی یورتان و پلی استایرن است، همراه باشید.

آذربایجان شرقی یکی از استان‌های ایران است که جزء بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان‌های شمال غربی کشور محسوب می‌شود. این استان به دلیل صنایع تولیدی بزرگی که در مرکز آن یعنی تبریز واقع شده است از موقعیت‌های خوب اقتصادی نیز بی بهره نیست و به یکی از قطب‌های مهم صنعتی در کشور شناخته می‌شود.

شهرهای استان آذربایجان شرقی شامل  مراغه، شبستر، میانه، بناب، جلفا و مرند نیز از دیگر شهرهای صنعتی آذربایجان شرقی هستند که در روند پیشرفت صعودی این استان تأثیرگذارند. از طرفی موقعیت جغرافیایی این استان با کشورهای همسایه همچون جمهوری آذربایجان و ارمنستان و شهرهای داخلی ایران همانند آذربایجان غربی، استان اردبیل و استان زنجان نیز در زمینه اقتصادی آن تاثیرگذار بوده است.

منطقه آزاد شدن آذربایجان شرقی به دلیل تمرکز صنایع تولیدی در شهر تبریز، تأثیر بسزایی در واردات و صادرات آن داشته و همین مسئله خود در زمینه ساخت‌وساز و زیبایی شهری نیز مؤثر است. از این‌رو خصوصیات برتر این استان و نیاز آن به استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته در زمینه تولید و اجرای انواع کارخانه، کارگاه، سوله، سردخانه و دیگر سازه‌های صنعتی منجر به اقدام در تولید ساندویچ پانل و صادرات و واردات این محصول شده است.

تولیدات ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی

همان‌طور که گفته شد به دلیل مرکزیت تبریز در زمینه صنایع تولیدی از قبیل صنایع شیمیایی، ماشین آلات، مواد غذایی، بافندگی، پالایشگاه و صدها کارگاه و شرکت دیگر که در این استان مشغول به فعالیت هستند، ساندویچ پانل نقش گسترده‌ای در ساخت‌وساز این فضاها پیدا کرده است.

شرکت فن گستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی است که با تولیدات با کیفیت و استاندارد خود در این زمینه بازار کار را در زمینه واردات و صادرات این محصول در داخل و خارج کشور فعالیت دارد. این شرکت انواع پوشش‌های سقفی، دیواری، سردخانه‌ای و پیش‌ساخته را با کلیه مواد اولیه با کیفت تولید می‌کند. تولید و ساخت ساندویچ پانل  در این شرکت به صورت گسترده ادامه دارد و مشاورین این سایت از هر لحاظ آمادگی راهنمایی و همکاری دارند.

هدف شرکت ساندویچ پانل فن گستر در آذربایجان شرقی ایجاد تولید و عرضه‌ی محصولات قوی و کاربردی در این زمینه است.  چرا که این محصول از هر لحاظ باید در برابر آسیب‌های احتمالی و بلایای طبیعی ایمن است.

همانطور که می‌دانید عایق مناسبی جهت صدا، رطوبت و حرارت بوده و از هزینه‌های اضافی تعمیرات احتمالی و نگهداری در آینده می‌کاهد. همچنین این پوشش از عمر مفید و عملکرد بالا برخوردار است. از طرفی علاوه بر امنیت خاطر از کیفیت ساندویچ پانل، رنگ و مدل‌های متنوع از این محصول آن را به متریالی پرطرفدار تبدیل کرده است.

اگر به دنبال ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی هستید، هم اکنون با شرکت فن گستر تاوریژ در تبریز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان