مقاله تست
آگوست 20, 2018
ساندویچ پانل ارزان
ساندویچ پانل ارزان
آگوست 23, 2018
ساندویچ پنل برای سقف قوس دار

امروزه ساندویچ پنل به عنوان یکی از مصالح سبک ساخت و ساز  در بسیاری از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرد. علت این افزایش استفاده هم عایق صوت و حرارت بودن آن است. هم چنین ویژگی هایی مانند قابلیت استفاده در معماری های خاص، شست و شوی سریع، نصب آسان و … ساندویچ پنل را به محبوب ترین عنصر ساختمانی تبدیل کرده است.

در ادامه می خواهیم در مورد بارزترین ویژگی این محصول معماری یعنی انعطاف پذیری آن با شما صحبت کنیم. دلیلی که باعث استفاده ساندویچ پنل برای سقف قوس دار شده است، با ما همراه شوید.

دسته بندی کلی انواع ساندویچ پنل ها

  1. ساندویچ پانل پلی استایرن

  2. ساندویچ پانل پلی یورتان

  3. ساندویچ پانل پشم سنگ

نکته!

تمامی این ها قابلیت اجرا در دیوار و سقف را دارند.

استفاده از ساندویچ پنل برای سقف قوس دار

در به کارگیری ساندویچ پانل این عنصر مفید ساختمانی بر  اساس دارا بودن ویژگی های متعدد محدودیتی وجود ندارد. به گونه ای که در انواع صنایع برودتی ،سردخانه، دفاتر کارگاهی، سرویس های بهداشتی درمانگاه های صحرایی، نمازخانه ، اماکن آموزشی، تعمیرگاه سیلر، پست نگهبانی ،ویلاهای یک الی دو طبقه ای ، انواع سوله، کانکس، کانتیرها،ورزشگاه ها، و… مورد استفاده قرار می گیرد.اما مهم ترین چیزی که  ارزش کارایی این محصول را بالا می برد ،این است که می توان برای پوشش سقف  قوس دار نیز از ساندویچ پنل استفاده کرد.

این به معنای آن است که ساندویچ پنل علاوه بر کارایی بالایی که دارد ، محدودیتی در اجرای انواع طرح های معماری را نیز ندارد. به همین دلیل امروزه شما شاهد اجراهای سقف های قوس دار با این عنصر ساختمانی هستید.

کانکس با سقف قوس دار از جنس ساندویچ پنل

کانکس به عنوان یکی از مفید ترین و پر استفاده ترین سیستم های ساخت و ساز به شمار می رود. در حال  حاضر نیز به دلیل کاربردهای فراوان این محصول از آن در مکان های مختلفی با خصوصیات ظاهری گوناگونی استفاده می شود.

برای مثال امروزه تمامی کانکس ها به شکل مستطیل و سقفی مسطح ساخته نمی شوند. به گونه ای که به دلیل استقبال مشتریان این وسیله پر کاربرد نیز ظاهری زیبا به خود گرفته و در انواع اشکال متفاوت طراحی و اجرا می شوند. از جمله این موارد طراحی سقف قوس دار با کمک ساندویچ پنل در این سیستم است.

ساخت کانکس با سقف قوس دار

کانکس از جنس ساندویچ پانل با شکل های گوناگونی بر اساس نیاز کاربر ساخته می شود حال این کانکس های قوس دار می توانند برای استفاده  به عنوان ویلا ، درمانگاه یا موارد اضطراری مانند زلزله ساخته شوند.

قیمت مناسب کانکس نسبت به سایر مصالح ساختمانی آن را به یک عنصر کاربردی محبوب تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که اجرای ساندویچ پنل برای سقف قوس دار در ابعاد مختلفی امکان پذیر است.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با تیم فروش سایت فن گستر تاوریژ در تماس باشید و تمامی سوالات و خواسته های خود را مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان