ساندویچ پانل چیست
ساندویچ پانل چیست ؟ چه کاربردی دارد؟
ژوئن 30, 2018
ساندویچ پانل کبیر پانل
ساندویچ پانل کبیر پانل
جولای 15, 2018
شرکت ساندویچ پانل ترک

شرکت ساندویچ پانل ترک شرکتی در ایران بوده که با عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت ترک پانل ترکیه‌ای مشغول به فعالیت است. این شرکت بعضاً جهت انجام برخی پروژه‌های مهم در ایران، وارد کننده انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری و صد البته با ورقه آلوزینک و عایق پلی یورتان است.

در این زمینه شرکت ساندویچ پانل ترک در ساخت انواع سوله‌های صنعتی، مسکونی، اداری، نگهبانی، مهندسی و …، ساخت انواعی از سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر و ساخت انواع ساختمان و ویلاهای پیش‌ساخته فعالیت دارد.

به همین دلیل می‌توان گفت این شرکت یکی از شرکت‌های معتبر محصولات ترک است که مشتریان نسبت به خرید محصولات با  کیفیت آن اقدام می‌نمایند.

دلایل استفاده از  شرکت ساندویچ پانل ترک در مناطق آزاد چیست؟

باید گفت که یکی از دلایل اینکه محصولات ترک پانل جهت پروژه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مناسب‌تر هستند این است که این محصولات کیفیت هر چه بهتر و بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارند.

در نظر داشته باشید از طرفی تفاوت هزینه‌های ورود و ساخت و نصب در این مناطق، یکی دیگر از دلایل مناسب بودن شرکت ساندویچ پانل ترک خواهد بود. چرا که معمولاً مناطق آزاد اقتصادی مشمول اخذ هزینه‌های ورود و مالیات اخذ گمرکی نخواهند شد که این مسئله موجب می‌شود این محصولات از نظر هزینه تفاوت چندانی با هزینه‌های داخلی نداشته باشند و علاوه بر هزینه، محصول با کیفیت‌تری را نیز در پروژه‌های خود به کار برده‌اند.

حتی اگر این محصولات هزینه‌های اخذ مالیات و ورود را نیز شامل شوند، تقریباً ممکن است به ازای هر متر مربع ۲۰ هزار تومان از محصولات داخلی گران‌تر باشند. با این حال مشتریان افزایش قیمت را به دلیل کیفیت بالای آن نسبت به محصولات ایرانی پذیرا هستند زیرا از نظر آن‌ها کاری با عمر مفید بالا را خواهند داشت که جبرانی برای هزینه‌های اولیه نیز خواهد بود.

به عنوان مثال می‌توان به شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز اشاره نمود که برای ساخت کارخانه‌های این شهرک تقربیا بالای ۸۰ درصد از شرکت ساندویچ پانل ترک استفاده شده است. از این‌رو حتی اگر این محصولات شامل هزینه‌های اضافی نیز شوند به دلیل خود پانل ترک، کیفیت، هزینه‌های گمرک، لمینت رایگان و هزینه‌های حمل تا محل پروژه  خواهد بود.

قابل ذکر است که مشتریان باید نسبت به افراد و شرکت‌های سودجو آگاه باشند، زیرا این افراد با وارد کردن خط تولید ساندویچ پانل دست‌دوم از ترکیه و با فروش اسم برندهای ترک در ایران اقدام به تولید این محصولات نموده‌اند.

بدین‌جهت شرکت فن گستر تاوریژ به منظور اطمینان و جلب رضایت مشتریان با گرفتن بلیط و اقامت رایگان در ترکیه، بازدید از خط تولید شرکت‌های تولیدکننده شرکت ساندویچ پانل ترک را فراهم کرده است تا مشتری با اطمینان خاطر اقدامات لازم را جهت خرید انجام دهد.

هم اکنون آماده‌ایم که به تمام سوالات شما در زمینه‌ی عرضه و فروش شرکت ساندویچ پانل ترک پاسخ دهیم. در صورت مشاوره و آگاهی از لیست قیمت با مشاورین شرکت فن گستر تاوریژ هم اکنون تماس حاصل فرمایید.هدف ما همراهی شما برای خرید بهترین محصول است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان