با استفاده از ساندویچ پانل های استاندارد سازه های کاربردی و ایمن تهیه کنید
آگوست 5, 2018
شرکت فن گستر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی است که با تولیدات با کیفیت و استاندارد خود در این زمینه بازار کار را در زمینه واردات و صادرات این محصول در داخل و خارج کشور فعالیت دارد.
خرید ساندویچ پانل در آذربایجان شرقی
آگوست 12, 2018
ساندویچ پانل ها

مرغوب ترین و کارایی ترین مصالح می تواند ارزش نهایی یک ساختمان را بالا برده و به اعتبار و کارایی آن بیافزاید. ساندویچ پانل یکی از این مصالح با کیفیت می باشد.

ساندویچ پانل ها و دلایل استفاده از آن

ساندویچ پانل ها یکی از رایج ترین مصالح و سازه های ایمن در ساخت و ساز های مسکونی، تجاری و صنعتی می باشند. دلایل نام گذاری به خاطر شکل خاص آن است که به صورت دو لایه مقاوم و یک لایه میانی انعطاف پذیر با قابلیت عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و انرژی می باشد. عمده دلایل مصرف ساندویچ پانل ها و انواع آن به علت زیر می باشد:

– قابل حمل و سبک بوده و به راحتی نصب می گردد

– عایق خوبی می باشد

– کمترین خسارات را در هنگام بلایای طبیعی ایجاد می کند

– ارزان تر بوده و سازگار با محیط زیست است

– قابلیت شستشو و انعطاف پذیری دارد

– می توان از آن در ساخت سوله و درمانگاه های صحرایی استفاده کرد

ساندویچ پانل ها

مشخصات فنی ساندویچ پانل ها

آشنایی با مشخصات فنی و نوع کاربردی این سازه می تواند کمک موثری در نحوه به کارگیری آن و علت خرید ساندویچ پانل داشته باشد. مهم ترین مشخصات فنی و ویژگی های به خصوص ساندویچ پانل ها موارد زیر می باشد:

* جنس: عمده جنس ماده انعطاف پذیر ساندویچ پانل مواردی همچون پلی یورتان، اکس پی اکس، پلی استایرن، پشم سنگ، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم،ورق آلوزینگ می باشد. هر کدام از این موارد نقش موثری به عنوان عایق صدا، رطوبت و حرارت داشته و به نسبت دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند

* ضخامت: عمده ضخامت متداول و رایج ساندویچ پانل ها بین ۲ تا ۲۵ سانتی متر می باشد

* رنگ: تنوع رنگ در این سازه در ۱۲ طیف مختلف وجود دارد و خریداران می توانند از رنگ های سفید، زرد، نقره ای، سبز، یشمی، طوسی، قرمز، آبی و کرم استفاده کنند

* وزن: عمده وزن مصرفی و رایج آن بین ۱۲ تا ۳۰ کیلوگرم می باشد، سبکی ساندویچ پانل ها موجب سهولت در حمل و نقل، ارزانی، نصب آسان، مقاومت در برابر فشار های محیطی و کاهش خسارات در صورت زلزله می گردد

* شکل ظاهری: عموما به صورت صاف، دولایه و آجدار برای مصارف نصب در دیوار و مقاومت در برابر فشار، طرح شادولاین و ذوزنقه ای در پانل سقف جهت عدم نفوذ رطوبت می باشد.

* قیمت: قیمت ساندویچ پانل بر اساس ضخامت، نوع ورق و فوم به کار رفته و کیفیت و کارایی هر یک تعیین می گردد

ساندویچ پانل ها

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل بر حسب نوع کاربرد و فوم به کار رفته در آن به موارد مهم زیر تقسیم بندی می گردد:

– پانل سقفی:

عموما از جنس فوم پلی یورتان، پشم سنگ پلی استایرن و اکس پی اکس و ضخامت ۲ تا ۲۰ سانتی متر هستند

– پانل دیواری:

با قابلیت نصب آسان، مقاومت در برابر تنش های محیطی و عبور لوله یا سیم برق. از این ساندویچ پانل در خانه، سردخانه، اماکن تجاری استفاده می گردد

– پانل مخصوص سردخانه:

فوم به کار رفته در ساندویچ های پانل قابلیت ممانعت از عبور حرارت، گرما و سرما را داشته و از این لحاظ یکی از بهترین مصالح برای انواع سردخانه و کانتینر های حمل و نقل می باشد، قابلیت شستشو و امکان استفاده دوباره از مزیت های این پانل می باشد

– پانل نسوز:

ساندویچ پانل ها مقاوم در برابر آتش سوزی، این مصالح عمدتا از فوم پشم سنگ، آزبست، اکس پی اس می باشند.

ساندویچ پانل ها

با ساندویچ پانل ها هزینه مصالح ساختمانی را کاهش دهید

نصب و به کار گیری ساندویچ پانل بسیار آسان بوده و می توان آن را به راحتی نصب کرد، جدا ساخت، شستشو داد و دوباره از آن استفاده کرد. از این رو ساندویچ پانل ها در زمره کم هزینه ترین مصالح ساختمانی قرار داشته و می توان از آن در پروژه های مختلف ساخت و ساز استفاده کرد.

وزن سبک و حمل و نقل آسان آن موجب صرفه جویی در زمان گشته و سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهند. با به کارگیری ساندویچ پانل کمترین هزینه و بیشترین کیفیت را در ساختمان های خود به کار می گیرید.

ساندویچ پانل ها

چکیده: با استفاده از ساندویچ پانل هزینه ساختمان سازی را کاهش داده و بهترین مصالح را به کار بگیرید. ساندویچ پانل در زمره کاربردی ترین مصالح ساختمانی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان