ساندویچ پانل یکرو فویل
ساندویچ پانل یکرو فویل
آگوست 29, 2018
ساندویچ پانل با ترکیبات
مواد سازنده ساندویچ پانل و ویژگی‌های ساختاری آنها
سپتامبر 21, 2018
صادرات ساندویچ‌ پانل

در صنعت ساخت و ساز فعلی ساندویچ پانل جزو یکی از مهم ترین و پر کاربردی ترین مصالح ساختمانی  به شمار می رود. اهمیت استفاده از این عنصر به قدری بالا رفته که امروزه در ایران شاهد صادرات آن به سایر کشورها هستیم . شرکت فن گستر تاوریژ  نیز در حال حاضر آماده صادرات ساندویچ‌ پانل به سایر کشورهای همسایه است. در ادامه با ما همراه شده تا علاوه بر شناخت مزایا و کاربردهای ساندویچ پانل با اسامی این کشور ها نیز آشنا شوید.

صادرات ساندویچ‌ پانل

ساختار ساندویچ پانل به چه صورت است؟

این محصول از دو لایه ورق با فوم تزریقی مابین آن ها تشکیل یافته است. از ساندویچ پانل برای پوشش دیوارها و سقف های مختلف استفاده می شود. هم چنین بهترین فوم برای استفاده در ما بین دو لایه ورق فوم پلی اورتان است. این نوع فوم به علت استحکام و دوام بالا و عایق بودن ارجحیت دارد.

کاربرد ساندویچ پنل

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا صادرات ساندویچ پانل این قدر افزایش یافته است. جواب این پرسش یعنی صادرات ساندویچ پانل به کاربرد آن بستگی دارد. به علت تنوع کاربرد این عنصر و محصول ساختمانی و استفاده از آن در جاهای گوناگون صادراتش نیز افزایش یافته است. برای مثال می توان برای پوشش سقف سوله های صنعتی، ورزشی، کانکس های پیش ساخته ، انواع ساختمان های ویلایی ،آشیانه های هواپیماها، مکان های صنعتی و… از ساندویچ پانل استفاده کرد.

هم چنین مزایای به کارگیری ساندویچ پانل به قدری است که می توان واقعا صادرات آن را با ارزش دانست.

صادرات ساندویچ‌ پانل به کشور های دیگر

برای انجام و پی گیری صادرات ساندویچ پنل تیمی مجزا وجود دارد که توسط آن ها این کار صورت می گیرد. در ابتدای صادرات ساندویچ‌ پانل به کشورهای دیگر نمونه ساندویچ پنل فرستاده می شود. شرکت فن گستر تاوریژ نیز در حال حاضر به کشورهای مختلفی از جمله ارمنستان، عراق ،جمهوری آزربایجان و کشورهای همسایه ساندویچ پانل صادر می کند.

صادرات ساندویچ‌ پانل

روند صادرات ساندویچ‌ پانل بدین صورت است که پس از مشاهده و به نمایش درآوردن نمونه نمایندگی اقدام به دریافت سفارش می کند .

نمایندگی پس از دریافت سفارشات اقدام به تهیه قیمت می کند و پانل ها به صورت پیش ساخته آماده صادرات می شوند.

لازم به ذکر است که کشور ایران دارای بیش ترین فعالیت صنعتی در زمینه صادرات ساندویچ‌ پانل به کشورهای همسایه است.

همین امر نیز موجب کاهش واردات ساندویچ پانل به کشور شده است.  جالب است بدانید که تنوع رنگی در ساندویچ پنل های دیواری نیز جزو یکی از این مزیت ها به شمار می رود.

بی شک خودکفایی و تولید در یک کشور موجب رشد و شکوفایی آن  می شود.  صادرات ساندویچ پانل نیز به عنوان یک محصول پر کاربرد تاثیر به سزایی در این راه دارد. انواع پانل دیواری با توجه به جنس ورق ها و هسته آن صادر می شوند. بهره گیری از ساندویچ پانل در ساختمان ایمنی آن را دو چندان و هم چنین ضد حریق می کند.

منابع:

price-sandwichpanel.com

http://mahmoudabad.niazerooz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان