ساندویچ پانل
ساندویچ پانل آلوزینک
مارس 6, 2018
ساندویچ پانل
جهت خرید ساندویچ پانل این نکات را به یاد داشته باشید
مارس 16, 2018
ساندویچ پانل

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طوریکه به دلیل مزایای مهم خود به جزء مهمی از این صنعت تبدیل شده است. علاوه بر سبکی، مقاوم در برابر زلزله، عایق بودن، طول عمر بالا، نصب سریع با قابلیت  حمل آسان، داشتن تنوع رنگ بسیار زیبا و هزینه پایین و قیمت مناسب آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و قیمت‌های مناسب هر یک از انواع ساندویچ پنل‌ها پرداخته شده است با ما همراه باشید.

ساندویچ پانل

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل بر اساس نوع کاربرد آن

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پنل دیواری به دلیل وزن سبک، عایق بودن، هزینه پایین و بسیاری از دیگر ویژگی‌های برتر آن در انواع سوله‌های صنعتی، سردخانه‌ها، مکان‌های ورزشی، ساختمان‌های پیش ساخته، آزمایشگاه‌ها و غیره کاربرد فراوان دارد. پنل دیواری دارای عرض ۱/۱۴ متر و گستره ضخامت ۴ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

انواع ساندویچ پانل دیواری

·       ساندویچ پنل دیواری ساده

·       ساندویچ پنل دیواری نر و مادگی

·       ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی

·       ساندویچ پنل دیواری قفل دار

ساندویچ پانل سقفی

پانل‌های سقفی نیز همانند نوع دیواری آن بوده با این تفاوت که ضریب حرارتی پنل سقفی پایین‌تر است. ضخامت این محصول نیز از ۴ تا ۲۰ سانتی‌متر متفاوت بوده و دارای عرض مفید ۸/۱ متر است. فوم تزریقی که بین دو لایه ورق این محصول قرار می‌گیرد از جنس پلی یورتان است. پنل سقفی در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهد.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای

این محصول از ترکیب هسته‌ پلی یورتان یا اکس‌پی‌اس بین دولایه ورق فلزی ساخته شده است. دارای ضخامتی برابر ۸ تا ۲۰ سانتی‌متر است و به دلیل اینکه از نوعی پلی یورتان شکننده در آن استفاده شده است به تنهایی قابل استفاده نیست. اما با ساندویچ کردن این پنل می‌توان با مقاومت کششی بالا به خواص مکانیکی مورد نظر دست یافت.

ساندویچ پانل نسوز

این پوشش نیز نوعی از ساندویچ پانل است که اشتعال‌زا نیست و فقط در تماس با آتش آسیب می‌بیند اما پس از شعله‌ور شدن آتش به طور خود به خود خاموش می‌شود.

 

ساندویچ پانل

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل

 

انواع ساندویچ پنل بر اسای جنس مواد تشکیل دهنده

ساندویچ پنل پلی استایرن

این محصول همانند سایر پنل‌ها عایق مناسبی برای حرارت و صوت است با این تفاوت که درجه کیفیت آن از سایر پنل‌ها پایین‌تر است. اما به دلیل قیمت مناسب و برخورداری از وزن سبک مورد توجه است. جهت عایق‌بندی این محصول از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت بهره می‌گیرند.

ساندویچ پنل پلی پورتان

این پنل از مزایا و ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به سایر ساندویچ‌ها برخوردار است. جهت عایق‌بندی آن به دو روش PIR و PUR عمل می‌کنند.

ساندویچ پنل پشم سنگ

از ویژگی برجسته این محصول ضد حریق بودن آن است چرا که در آن از الیاف پشم سنگ در ایجاد عایق استفاده شده است. به دلیل این ویژگی نسبت به سایر ساندویچ‌ها در اکثر مکان‌ها کاربرد دارد.

ساندویچ پنل اکس‌پی‌اس

این محصول به دلیل تجزیه‌پذیر بودن و اینکه عاری از هرگونه آلاینده محیط زیست است به آن فوم سبز می گویند. این فوم از لحاظ دانسیته و چسبندگی شبیه فوم پلی یورتان است، فقط همانطور که گفته شد فاقد گازهای مخرب لایه اوزون است. از اینرو می‌تواند جایگزین مناسبی برای عایق پلی یورتان باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان